قلعه‌نویی: در سپاهان احساس راحتی می‌کنم

سرمربی تیم سپاهان امیدوار است در فصل آینده لیگ برتر به طور کامل

قلعه‌نویی: در سپاهان احساس راحتی می‌کنم

امیرقلعه‌نویی، سرمربی تیم سپاهان اصفهان اظهار کرد: باید از سازمان لیگ تشکر کرد که چند سال است زحمت می‌کشد تا مسابقات به بهترین شکل صورت پذیرد. متاسفانه خود فوتبال تعیین کننده نیست و مسئولان مربوط به فوتبال، اختیار تام ندارند اما همه سعی می‌کنند که اتفاقات خوبی برای فوتبال ایران رقم بخورد.

وی اظهار کرد: شما اگر به آرشیو مراجعه کنید می‌بینید که من در مورد زیرساخت‌های فوتبالی صحبت کردم که باید این مسائل در فوتبال ایران لحاظ شود خدا را شکر بعد از چند سال حرف کارشناسی ما به وقوع پیوست. به نظر من شاخص‌های فدراسیون برای بهینه‌سازی استادیوم‌ها توسط مسئولان باشگاه‌های لیگ برتری در حال صورت پذیرفتن است اما باید سختگیری‌های لازم در این زمینه انجام شود. تیم‌هایی مانند ماشین‌سازی و فولاد خوزستان زمین‌های خوبی دارند اما باید زیرساخت‌های آنها به خوبی انجام شود و این سخت‌گیری‌ها مقطعی نباشد یا مثلا برای ورود خانم‌ها به استادیوم که سخت‌گیری‌هایی در این رابطه انجام می‌شد.

وی درباره تیم سپاهان و فرآیند آمادگی این تیم برای لیگ برتر گفت: ما بر اساس تقویم سازمان لیگ تمرین خود را آغاز کردیم. طبق برنامه یک تیم شش هفته احتیاج دارد تا به آمادگی مسابقات لیگ برتر برسد ولی ما ۱۱ هفته تا به امروز برای شروع مسابقات لیگ گذراندیم و این اتفاق کار را برای ما فرسایشی می‌کند. تا الان سعی کردیم شرایط مسابقه را برای بازیکنان فراهم کنیم و با دعوت تیم‌های متفاوت مثل پدیده و بادران مسابقات تدارکاتی مختلفی انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: در فصل نقل و انتقالات، فرآیند یارگیری را انجام دادیم و یک تیم سایه تشکیل دادیم که از جوانان با استعداد تشکیل می‌شود. در سپاهان این مساله برای فصل آینده انجام شده و جوانان خوبی را در سپاهان داریم که می‌توانند آینده خوبی داشته باشند و همین‌طور در کنار بازیکنان با تجربه امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

قلعه‌نویی در مورد احتمال حضور امید نورافکن و امید ابراهیمی در سپاهان هم گفت: هر کسی دوست دارد این بازیکنان را داشته باشد. امید نورافکن از نوجوانی و امید ابراهیمی هم در سال‌های دور شاگرد من بوده‌اند. انتقال این دو بازیکن اگر نهایی شد اعلام می‌کنیم اما هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است.

وی در مورد بازیکنان جوان خود در تیم سپاهان اظهار کرد: ما گروهی داریم که لیگ یک و لیگ برتر را به خوبی بررسی می‌کند و بازیکنان جوان و با استعداد را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. در حال حاضر افرادی چون رضا میرزایی که بازیکنان جوان و آینده‌ هستند را در تیم داریم و چندین بازیکن جوان را از سال گذشته در اختیار داریم که یکسری مشکلات فنی داشتند و قرار است در فصل آینده آنها را بهبود بخشند. بازیکنانی مثل محمد نادری که خود من او را پرورش دادم و به نساجی فرستادیم تا بیشتر بازی کند و فوتبال خود را بهبود بخشد و الان می‌بینیم که سر از باشگاه پرسپولیس و باشگاه‌های خارجی سر در آورده است.

وی درباره اینکه آیا برای این فصل از استقلال پیشنهادی داشته اظهار کرد: اصلا چنین چیزی نبوده. من استقلال را دوست دارم اما در سپاهان راحت هستم. از مردم سپاهان و تیم سپاهان تشکر می‌کنم که شرایط را برای من فراهم کردند اگر هم مساله‌ای بوده من دوست داشتم در سپاهان بمانم چون قرار است دانه‌هایی که در سپاهان کاشتم را برداشت کنم.

وی در مورد حکم سازمان لیگ درباره با محرومیتش در هفته اول لیگ برتر خاطر نشان کرد: این حکم برای من جای تعجب دارد. آقای حسن‌زاده شما خودت و خانواده‌ات را بگذار به جای خانواده من که چقدر من فحش خوردم. چرا من باید یک جلسه محروم و جریمه مالی شوم؟ در آیین‌نامه انضباطی آمده قبل از صدور رای، فرد مورد حکم باید دفاعیه داشته باشد که به غیر از این حکم، هیچ حکم دیگری را لحاظ نکرده است. آقای حسن‌زاده اگر حب و بغضی نسبت به من داری سر تیم من خالی نکن! فصل گذشته سیاوش یزدانی صحبت‌هایی مطرح کرد که به سرعت به خاطر آنها محروم شد اما این سرعت صدور حکم برای تیم‌های دیگر اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: من از آقای ممبینی تشکر می‌کنم که برای قوانین جدید داوری یکسری جلسات را برگزار کردند. من از او خواستم که در فصل آینده لیگ برتر عدالت تا آنجایی که ممکن است برقرار شود. فصل گذشته در پنج بازی از یک داور ضربه خوردیم و امیدوارم این مساله در فصل آینده وجود نداشته باشد. امیدوارم فصل آینده لیگ برتر با کیفیت هر چه بیشتر انجام شود و عدالت در آن برقرار شود.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها