رئیس پلیس آگاهی هرمزگان:

جنایت در کشف اجساد اعضای خانواده در لاوان منتفی است

جسد خانواده پنج‌نفری ساکن جزیره لاوان که نزدیک به سه هفته از مرگشان می‌گذرد در منزل مسکونی‌شان کشف شد.

جنایت در کشف اجساد اعضای خانواده در لاوان منتفی است

چهارشنبه هفته جاری اجساد پنج نفر از اعضای خانواده در منزل مسکونی در جزیره لاوان کشف شد که بیش از ٢٠ روز از مرگ آن‌ها گذشته بود.

برای نخستین بار دهیار لاوان بود که خبر کشف جسد یک خانواده ۵ نفره از اهالی چهواز پارسیان، ساکن و شاغل در جزیره لاوان را اعلام کرد.

عبدالله حیدری افزود: جسد زن و مرد این خانواده به همراه دو دختربچه و یک پسر نوجوان در این منزل مسکونی کشف‌شده که شواهد حاکی از این است که مدت زیادی نیز از فوت آن‌ها می‌گذرد .

دهیار لاوان تصریح کرد: پلیس و مقامات قضایی فوراً در جریان موضوع قرار گرفتند که حال علت فوت این خانواده در دست بررسی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی است.

در همین خصوص پسرخاله پدر خانواده با انتشار پستی اینستاگرامی خبر فوت محمد معراجیان، آمنه(همسر، مهسا، علیرضا و سحر(فرزندان این زوج) را تأیید می‌کند.

علی احمدی در این خصوص گفت: شیفت شب بودم که با شنیدن خبر مرگ پسرخاله‌ام و خانواده‌اش به‌سرعت به محل حادثه رفتم که با صحنه دردناکی روبرو شدم، اجساد کبود بودند و مشخص بود که زمان زیادی از مرگ آن‌ها می‌گذرد.

وی با بیان اینکه ساعت 18 روز چهارشنبه شیفت شب در پالایشگاه نفت بودم که شوهرخاله‌ام از شیراز تماس گرفت و گفت که چند روز است پسرش جواب تلفنش را نمی‌دهد و نگران حالش است، خاطرنشان کرد: به برادرم تماس گرفتم که به خانه پسرخاله برود تا خانواده را از نگرانی در بیارد. برادرم پس از عبور از چند کوچه به منزل رسید و درب خانه را به صدا درآورد ولی صدای کسی از درون منزل شنیده نشد، به همسایه‌ها مراجعه ولی آن‌ها نیز از این خانواده بی‌اطلاع بودند و می‌گفتند قرار بوده به مسافرت بروند.

احمدی ادامه داد: برادرم پس از تعریف ماجرا با هماهنگی مأموران انتظامی بالای دیوار خانه می‌رود و نگاهی به حیاط می‌اندازد، پس از چند دقیقه با من تماس گرفت که درب خانه نیم‌باز است و بوی بدی توی حیاط پیچیده است، نگران شدم و مرخصی گرفتم، ساعت 21 و 10 دقیقه بود مأموران انتظامی آنجا بودند که با نامه مراجع قضایی وارد خانه شدند.

وی بیان کرد: صحنه دردناکی بود اجساد کبود شده بودند، پسرخاله‌ام درب حال افتاده بود، همسر (آمنه) و دخترش (سحر 12 ساله) در آغوش هم قرار داشتند، علیرضا 4 ساله نیز در گوشه‌ای از اتاق و مهسا (7 ساله)درون اتاق دیگر که به دیوار تکیه داده بود.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان در این خصوص گفت: بحث جنایت در کشف اجساد اعضای خانواده در لاوان ، منتفی است.

سرهنگ عبدالمجید کرمی دقایقی پیش در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، افزود: پس از بررسی از محل حادثه تاکنون مدارکی دال بر قتل و سرقت مشاهده نشده و این موضوع منتفی است.

وی با بیان اینکه اجساد به پزشک قانونی منتقل‌شده و پس از کالبدشکافی و آزمایشات مختلف، منتظر جواب هستیم، تصریح کرد: البته فرضیه مسمومیت مطرح‌شده ولی تا جواب پزشک قانونی به دست ما نرسیده باشد نمی‌توان در این موردنظر داد.

منبع: ایسنا

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رامین
    0

    تا یکی دو سال دیگه خودکشیهای دسته جمعی بیشتر میشه جهانگیری شرمنده نباش یا باش چه فرقی میکنه مگه اصلا درد مردم ندارو میفهمید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها