شهردار مریوان عزل شد؛ مدیریت شهری به دست چه کسی سپرده می‌شود؟

بعد از مدت‌ها جنگ لفظی مابین شهردار و شورای شهر حکم عزل شریفی شهردار مریوان اعلام شد.

شهردار مریوان عزل شد؛ مدیریت شهری به دست چه کسی سپرده می‌شود؟

پنجمین جلسه رسمی طرح استیضاح شهردار مریوان با حضور تمام اعضای شورای شهر در ساختمان شورای این شهر برگزار شد؛ بعد از مدت‌ها جنگ لفظی مابین شهردار و شورای شهر، حکم عزل شریفی شهردار مریوان اعلام شد.

اگر چه تلاش‌های اعضای شورای شهر در چهار جلسه قبلی برای استیضاح شهردار مریوان رأی نیاورد اما بالاخره در پنجمین جلسه رسمی شورا، جمال شریفی با 5 رأی موافق و 2 رای مخالف از سمت شهردار مریوان عزل شد.

از بین هفت عضو شورای شهر مریوان سه نفر موافق و چهار عضو شورا نیز مخالف عملکرد شهردار بودند که در ماه گذشته با سلب عضویت «سروه شهبازی» عضو موافق شهردار و آمدن «لقا سلیمی» به‌عنوان عضو جدید شورای شهر و پیوستن به جمع طیف اکثریت شورا، اکثریت اعضا به برکناری و عزل شهردار رای دادند.

اعضای دور پنجم شورای شهر مریوان در جلسه رسمی 21 شهریورماه سال 96 جمال شریفی شهردار سابق شهر کانی‌دینار را به‌عنوان شهردار جدید مریوان انتخاب و در 24 مردادماه سال‌جاری پس از حدود 23 ماه خدمت وی را برکنار کردند.

در حالی که مدیریت شهری در جای‌جای استان با بحران‌های مزمن روبه‌رو است، در آخرین فعل و انفعالات صورت گرفته، مدیریت شهری مریوان به‌عنوان ویترین گردشگری کردستان و در نقطه اوج سفرهای تابستانی عمیق‌ترین بحران مدیریتی را طی می‌کند و سرپرستی شهرداری تا انتخاب شهردار جدید به «سیروان ویسی» معاون عمرانی شهرداری مریوان سپرده شد.

منبع: تسنیم

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها