جزئیاتی تازه از طرح توریسم بوشهر۲۰۲۲

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با قدردانی از اجرای طرح توریسم بوشهر ۲۰۲۲ گفت: طرح توریسم بوشهر۲۰۲۲ می‌تواند به اقتصاد استان بوشهر به ویژه حوزه‌های روستایی، ساحلی و نواحی مرزی دریایی کمک کند.

جزئیاتی تازه از طرح توریسم بوشهر۲۰۲۲

جعفر کریمی با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر با کیفیت خوبی راه‌اندازی شده است اظهار داشت: استان بوشهر در این نمایشگاه قابلیت‌های مهم خود را در عرصه تولیدات و اشتغال روستایی ارائه و امسال بسیار متفاوت‌تر با دیگر سال‌ها شرکت کرده است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بخش‌های خصوصی در حوزه روستایی ظرفیت‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند خاطر نشان کرد: امسال در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور بخش‌های خصوصی و تعاونی‌ها ظرفیت خود را در عرصه‌های گوناگون به نمایش گذاشته‌اند که قابلیت‌های استان بوشهر از جذابیت فراوانی برخوردار است.

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تاکید بر همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای کمک به توانمندی دهیاری‌ها و روستائیان تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌ روستاها این سازمان همکاری‌های لازم برای شکوفاسازی قابلیت‌های اشتغال‌زایی و تولیدات روستاها مورد توجه قرار داده است.

کریمی کمک به اشتغال و اقتصاد روستا را از اهداف مهم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دانست و افزود: برای ماندگاری در روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستائیان ظرفیت‌های اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و تقویت تولیدی در روستاها بر اساس ظرفیت‌ها در اولویت قرار دارد.

وی با قدردانی از استاندار بوشهر و معاون عمرانی در اجرای طرح توریسم بوشهر 2022 گفت: طرح توریسم بوشهر2022 می‌تواند به اقتصاد استان بوشهر به ویژه حوزه‌های روستایی به ویژه نواحی مرزی دریایی کمک کند.

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تاکید بر پشتیبانی از طرح توریسم بوشهر 2022 تصریح کرد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از طرح یاد شده حمایت‌های ویژه می‌کند چراکه گردشگری یکی از محورهایی است که می‌تواند به شکوفایی اقتصاد کشور به ویژه نواحی مرزی دریایی و ساحلی و روستایی کمک کند.

کریمی تاکید کرد: طرح توریسم 2022 بوشهر طرحی است که سبب رونق اشتغال و معرفی هر چه بهتر استان بوشهر در زمینه‌های مختلف می‌شود.

منبع: تسنیم

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها