برخی مدیران "نمی‌شود" را به زبان‌شان بسته‌اند!

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: همراهی نمایندگان با مسئولین استان برای گره‌گشایی از مشکلات مردم است و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

برخی مدیران "نمی‌شود" را به زبان‌شان بسته‌اند!

حسین هاشمی تختی در جمع مدیران دستگاه های اجرایی هرمزگان، اظهار کرد: همراهی نمایندگان با مسئولان استانی در راستای حل مشکلات مردم است و سعی کرده‌ایم هر جا نقدی و یا گلایه‌ای در کار بوده نیز آن را در خصوصی مطرح و پیگیری کنیم تا مردم احساس نگرانی نکنند اما در حل مشکلات مردم با کسی تعارف نداریم.

وی افزود: یکی از نقدهایی که به بنده می‌شود آن است که چرا به مسئولان چیزی نمی‌گویید و یا نسبت به عمل آنها واکنشی ندارید اما حقیقت آن است که به طور مستمر مسائل و مشکلات و ایرادات را در نشست‌هایی با مدیران استان مطرح می‌کنم و تلاش دارم تا بدون ضایع کردن مدیران، در تذکراتی مشکلات را رفع کنم.

نماینده هرمزگان با انتقاد از مدیران استانی که بی تفاوتی را از حد گذرانده‌اند، خاطرنشان کرد: مدیرانی در استان داریم که بدنبال حل مشکلات نیستند و مدام کلمه " نمی شود " به زبان‌شان بسته شده و اصلا دنبال راهکار برای مشکلات نیستند!

هاشمی تختی ادامه داد: ما نمایندگان هیچ‌گاه شانه از زیر بار پیگیری و حل مشکلات مردم خالی نکرده‌ایم و وظیفه ما این است که مشکلات مردم را حل کنیم.

نماینده بندرعباس با اشاره به پیگیری مشکلات مردم محله نخل ناخدا و اسلام‌آباد از وزیر اقتصاد در سفر به استان هرمزگان و ضرورت رفع نگرانی از زندگی مردم، تاکید کرد: ما حق نداریم امید مردم را ناامید کنیم بلکه باید برای مشکلات مردم چاره‌جویی کرده و راهی بیابیم.

وی، کندی استعلامات برای سرمایه‌گذاری و تولید در استان را از دیگر موانع توسعه هرمزگان نام برد و گفت: گاهی استعلامات سبب می‌شود یک سرمایه‌گذار آبرومند از پا در بیاید و باید در این باره یک سامانه‌ای تعریف کنیم تا این قدر سرمایه‌گذاران و تولیدگران گرفتار نباشند.

هاشمی تختی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران و تولیدگران حیثیت و مایه قدرت نظام و کشورند و نباید با معطل گذاردن آنها در دستگاه‌ها و ادارات و گرفتار کردن آنها، سبب مهاجرت سرمایه‌ها از کشورمان به دیگر کشورها شویم.

منبع: ایسنا

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها