گنابری: بازی در انگلیس به فوتبال من شکل داد

سرژ گنابری، ستاره بایرن مونیخ می‌گوید تجربه بازی در آرسنال برای او بسیار سودمند بوده و فوتبالش در این باشگاه انگلیسی شکل گرفته است.

گنابری: بازی در انگلیس به فوتبال من شکل داد

سرژ گنابری، ستاره آلمانی ملی‌پوش بایرن مونیخ می‌گوید پیش از پیوستن به بایرن مونیخ در فوتبال انگلستان تجربه پر فراز و نشیبی داشته ولی موفقیت خود را مدیون باشگاه آرسنال می‌داند. گنابری همچنین می‌گوید امسال با بایرن مونیخ قهرمانی در چمپیونزلیگ را هدف گرفته است.

گنابری فصل گذشته برای بایرن 15 گل به ثمر رساند و در پایان فصل به دلیل درخشش با پیراهن این تیم به عنوان بهترین بازیکن فصل باواریایی‌ها انتخاب شد. گنابری پیش از پیوستن به بایرن عضو باشگاه آرسنال بود اما در آن تیم هرگز نتوانست بدرخشد و در پنج سال حضور در امیریتس تنها 18 بار با پیراهن توپچی‌ها به میدان رفت.

گنابری با اعلام اینکه از آرسنال به خاطر اینکه فوتبالش در آن باشگاه شکل گرفته سپاسگزار است گفت:" پیوستن به آرسنال ممکن است برای خیلی‌ها اتفاقی استثنایی باشد ولی برای من اینطور نبود. ولی وقتی باشگاهی مثل آرسنال به شما پیشنهاد می‌دهد و می‌گوید شما را در باشگاهش می‌خواهد، آن هم باشگاهی که سرمربی تیمش کسی مثل آرسن ونگر است، وقتی چنین باشگاهی به یک بازیکن جوان فرصت می‌دهد این امتیاز بزرگی است".

ستاره بایرن مونیخ در ادامه گفت:" من دلم می‌خواست از آن فرصت حداکثر استفاده را ببرم. دوران حضور در فوتبال انگلیس بود که فوتبال من را ساخت. با همه فراز و نشیب‌هایش اگر امروز به آن دوران برگردم باز هم همان تصمیم را خواهم گرفت".

گنابری در ادامه گفت:" حالا که با بایرن مونیخ قهرمان بوندس‌لیگا و جام حذفی شده‌ام می‌خواهم قهرمانی چمپیونزلیگ را هم با پیراهن این تیم بدست بیاورم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها