امری: از آرسنال انتظار بیشتری دارم

اونای امری، سرمربی آرسنال می‌گوید از عملکرد شاگردانش در بازی اول فصل راضی است اما از آنها انتظار دارد در بازی  روز شنبه مقابل برنلی نمایش بهتری داشته باشند.

امری: از آرسنال انتظار بیشتری دارم

اونای امری، سرمربی آرسنال با وجود اینکه شاگردانش در هفته اول فصل جدید لیگ برتر در خانه نیوکاسل موفق شدند با نتیجه 1-0 به پیروزی برسند می‌گوید در بازی دوم فصل که روز شنبه مقابل برنلی برگزار خواهد شد از شاگردانش انتظار بیشتری دارد.

آرسنال روز شنبه در خانه خود، ورزشگاه امیریتس به مصاف برنلی می‌رود و امری می‌گوید توپچی‌ها اگر می‌خواهند در پایان هفته دوم از دو بازی خود دو پیروزی بدست آورده باشند باید در مقابل برنلی عملکرد بهتری داشته باشند.

امری امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی با برنلی گفت:" ما باید بهتر شویم. ما از سه امتیاز بازی قبلی راضی بودیم و در آن مسابقه خیلی جدی بازی کردیم ولی من می‌خواهم تیم ما در همه پست‌ها و موقعیت‌ها بهتر ظاهر شود".

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" ما می‌توانیم با همان بازیکنانی که در بازی نیوکاسل در میدان بودند و بازیکنان دیگری که در آن بازی حضور نداشتند بهتر باشیم. ایده من این است که در هر پست رقابت بیشتری بین بازیکنان بوجود بیاید. ما در آن بازی خیلی خوب کار کردیم و به خصوص در فاز دفاعی عالی بودیم و توانستیم دفاع خیلی متراکمی به نمایش بگذاریم. ولی از نظر تعادل جای بهتر شدن داریم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها