دستگاه قضایی با "مفاسد اقتصادی، زمین‌خواری و رانت‌خواری" در کردستان مبارزه جدی کند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی، زمین‌خواری، رانت‌خواری در استان مبارزه جدی کند.

دستگاه قضایی با "مفاسد اقتصادی، زمین‌خواری و رانت‌خواری" در کردستان مبارزه جدی کند

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری استان کردستان که با حضور رئیس قوه قضائیه در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید به مسئله «اشتغال، سرمایه‌گذاری و رونق تولید» توجه شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خدادادی و پتانسیل‌ها مختلفی در استان وجود دارد، افزود: باید همه با هم در راستای رفع موانع تولید تلاش کنیم تا بلکه عقب‌ماندگی‌های گذشته در دوارن طاغوت و جنگ تحمیلی جبران شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه‌های مختلف اقدامات بسیار خوبی انجام شده به‌طوری که در بسیاری از شاخص‌ها از میانگین کشوری جلو‌تر افتاده‌ایم اما اشتغال، سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌های لازم فراهم نشده است.

وی از رئیس قوه قضائیه خواست که ضمن حمایت‌های قضایی، مشکلات موجود در استان را در جلسات سران قوا مطرح و با نگاه و به‌صورت ویژه به کردستان توجه شود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی گفت: همچنین اقدامات خوبی در حوزه دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز علوم دینی صورت گرفته و همواره مشکلات و بهبود معیشت روحانیون و ماموستاهای شیعه و سنی پیگیری شده است.

وی با ذکر اینکه روحانیون همکاری خوبی با دستگاه قضایی استان دارند، اظهار کرد: خوشبختانه وحدت و انسجام خوبی در کردستان وجود دارد و ماموستاها و اعضای شورای افتاء به حل مشکلات مردم کمک می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خوشبختانه مردمان متدین کردستان همواره به مباحث دینی، امر به معروف و نهی از منکر و پرداخت زکات و کمک به نیازمندان توجه کرده و دل در گرو نظام دارند.

وی با قدردانی از اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه در روستاهای محروم استان کردستان کردستان، خاطرنشان کرد: آنقدر مشکلات زیاد است که این حجم کار پاسخ‌گو نیست.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برای تامین امنیت پایدار در استان، یادآور شد: تمام هدف دشمنان برهم زدن امنیت و آسایش کنونی کردستان است، گرچه دشمن هیچ‌گاه نتوانسته به اهداف شوم خود برسد اما باید بیش از پیش هشیار بود و به مرزها و مرزداران توجه بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: باید دستگاه قضایی با گروه‌های افراطی و تکفیری که با نام‌های مختلف به‌دنبال فعالیت و نقوذ هستند، برخورد کند چراکه افکار عمومی مخالف تفکر اینهاست.

وی تصریح کرد: باید دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی، زمین‌خواری، رانت‌خواری و غارت اموال عمومی در استان مبارزه جدی کند و مفاسد اجتماعی و معضل طلاق دنبال و طرح‌های پیشنهادی ارائه شود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی در پایان سخنان خود با ابراز خوشحالی از تحولات در قوه قضائیه گفت: همه مردم از رویکرد جدید و اقدامات اخیر در مبارزه با فساد در دستگاه قضایی خوشحالند.

منبع: تسنیم

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها