روزی که منوچهر آذری کتش را برای نصرت کریمی زمین کوبید و علی حاتمی تحسینش کرد

منوچهر آذری از ماجرای برخوردش با نصرت کریمی پشت صحنه سریال «هزار دستان» خاطره‌ای تعریف و بیان کرد که علی حاتمی از برخورد او ابراز خشنودی کرد.

روزی که منوچهر آذری کتش را برای نصرت کریمی زمین کوبید و علی حاتمی تحسینش کرد

۲۳ مرداد سالروز تولد علی حاتمی، کارگردان صاحب نام سینمای ایران بود، هنرمندی که به واقع سینما را شاعرانه معنا کرد و با آثارش برای بسیاری از علاقه‌مندان به سینما خاطره‌ساز بود.

منوچهر آذری، بازیگر و گوینده باسابقه که با حاتمی در سریال «هزار دستان» همکاری داشته است، با بیان خاطره‌ای درباره او به خبرآنلاین گفت: «به‌خاطر اشتیاق آن‌ها یک شب آقای حاتمی عده‌ای از خبرنگاران و عکاسان را دعوت کرده بودند که هم یک خبری بنویسند و هم دور هم باشیم. شام هم تدارک دیده شده بود. آقای حاتمی به ما گفتند که با لباس‌های صحنه به استقبال مهمانان برویم سر میز شام آقای نصرت کریمی گفتند کاش من جای دربان گراند هتل بودم، اگر آقای حاتمی این رل را به من می دادند با کمال میل آن را بازی می‌کردم من بلافاصله آنجا لباسم را از تنم در آوردم، کلاهم را به زمین زدم و گفتم نقش یک دربان را هم نتوانستید به ما ببینید؟ این هم برای من سنگین دیدید و به آن حسادت می‌کنید؟ همه به آن موضوع خندیدند و آقای حاتمی گفت من همیشه بهترین انتخاب‌ها را می‌کنم. محال ممکن بود کس دیگر اینجا باشد و چنین واکنشی را نشان دهد.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها