نماینده آمریکایی: تجاوز و زنا با محارم به بقای نوع بشر کمک کرده است!

سخنان جنجالی یک عضو مجلس نمایندگان آمریکا واکنش شدید نمایندگان دموکرات کنگره را در پی داشته، به طوری که این گروه از نمایندگان خواستار استعفای او شده‌اند.

نماینده آمریکایی: تجاوز و زنا با محارم به بقای نوع بشر کمک کرده است!

استیو کینگ، نماینده جمهوریخواه ایالت آیووا اخیرا از قانون منع سقط جنین دفاع کرده و گفته تنها به خاطر تجاوز و زنا با محارم است که نوع بشر امروز همچنان بقا دارد.

او در مصاحبه‌ای با روزنامه مسیحی «دموآن رجیستر» گفته است: «آیا بدون تجاوز جنسی یا زنای با محارم هیچ گونه جمعیت بشری در جهان یافت می‌شد؟ حالا اگر ما آمدیم شجره‌نامه همه خانواده‌ها را بررسی کردیم و تمام کسانی را که حاصل تجاوز یا زنای با محارم بوده‌اند درآوردیم چه؟ اگر این [سقط جنین] منع شده بود آن وقت چیزی از جمعیت بشر باقی می‌ماند؟ اگر تمام جنگ‌ها و غارت‌ها و تجاوزهای جنسی ملت‌ها علیه یکدیگر در طول تاریخ را در نظر بگیریم، آن وقت من نوعی نمی‌توانم با قاطعیت بگویم که من حاصل یکی از این تجاوزها نیستم.»

او این سخنان جنجالی را در دفاع از قانون ممنوعیت سقط جنین مطرح کرده است. در پیش‌نویس این قانون استثنایی برای جنین حاصل از تجاوز جنسی یا زنای با محارم در نظر گرفته نشده است.

برنی سندرز و کیرستن گیلیبراند، هر دو نماینده از حزب دموکرات خواستار استعفای استیو کینگ شده‌اند. ابتدا گیلیبراند در توییتر نوشت: «شما مایه ننگ هستید، استعفا کنید»، و پس از آن چندین تن دیگر از نمایندگان دموکرات این درخواست را تکرار کردند.

سخنان کینگ حتی صدای اعتراض جمهوریخواهان را هم درآورد. سناتور رندی فینسترا در انتقاد از این سخنان در توییتر نوشت: «من خودم صددرصد طرفدار نگه داشتن جنین هستم. اما بعضی رفتارها و اظهارنظرهای عجیب رسالت ما را خدشه‌دار می‌کند.»

استیو کینگ در مصاحبه جنجالی خود که متن آن روز چهارشنبه ۲۳ مرداد منتشر شد همچنین رهبران حزب دموکرات آمریکا را متهم کرد که مانع وصول لایحه پیشنهادی او برای منع سقط جنین در مجلس نمایندگان شده‌اند.

بر اساس لایحه قانون منع سقط جنین، از زمانی که تپش قلب جنین در شکم مادر احساس می‌شود یعنی در حدود هفته ششم بارداری، سقط او ممنوع خواهد بود. اگر پزشکی بعد از این زمان جنین مادری را سقط کند، مشمول حکم جریمه، ۵ سال زندان یا هر دو خواهد شد. با این حال زن بارداری که جنین او سقط می‌شود مشمول مجازات نیست.

حق سقط جنین از سال ۱۹۷۳ در آمریکا قانونی شد ولی بیشتر سیاستمداران محافظه‌کار و برخی مردم آمریکا خواستار لغو این آزادی و ممنوعیت دوباره آن هستند.

منبع: یورونیوز

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • یاسراسفندیاری
    0

    این تفکرحاصل آزادی ها وهرزگی های غربی ومخالف قرآن واسلامه متاسفانه سلبریتی ها وبعضی روغن فکرها تازه می خوان این راه رو ادامه بدن

  • مرگ بر امریکا
    0

    خودش حرام زا ده است به حرام زاده ایی علاقه دارد حیوان جمع اینها شرف دارد اینها ار حیوان پست ترنند

  • محمد جعفر
    0

    خدا راشاکریم که در اسلام عزیز برای همه مسائل واز جمله سقط جنین حکم قاطع دارد . اینجاست که نیاز به دین کامل یعنی اسلام در جوامع بشری احساس میشود.

  • احمد
    0

    ی چیزی زر زده ن تاریخ و خونده ن سیر تکاملی انسان در ادیان الهی خداوند پاک و منزه از این که بخواد در خلفت اشرف مخلوقاتش کوتاهی کنه همین طور که در قران امده همسرانی از جنس خودتان از بهشت برای تداوم نسل شما فرستادیم

  • اذر
    0

    اگه یکم کتاب می خوندین متوجه میشدین راست گفته فرزندان حضرت ادم خواهر و برادر بودند آیا جزء اینکه با زنای محارم و ازدواج با یکدیگر نسل بشر رو گسترش دادند؟ پادشاهان در کلیه ملل دنیا از یونان ایران روم مصر جزءبا خواهرانشون ازدواج نمی کردند؟؟ درتاریخ اومده ازدواج با محارم امری عادی برای مردم بوده و حتی مقدس بعد از ادیان الهی و توسط پیامبران زمانی که جمعیت نوع بشر به حد مطلوب رسیده این ازدواج نکوهید شده، ولی کسی نمی تونه بگه نبوده درست و یا غلط وجود داشته در قضیه تجاوز در جنگها هم که درست گفته مغول به ایران حمله کرد چقدر تجاوز در ایران صورت گرفته در سایر کشورها هم همین بوده در داستان تروا قهرمان داستان خودش همسرشو می کشه تا بهش تجاوز نشه در عراق و سوریه امروز داعش و نیروی متخاصم چقدر تجاوز انجام داده چقدر فرزند حاصل تجاوز وجود داره؟ این آقا درست گفته راست گفته واقعیت گفته ولی حرفی رو زده که کسی جرات بیانشو نداره توهمین سایت خوندم زنی افریقا گفت 17 سال پیش درجریان جنگ و حمله به روستای ماطی چند روزه 100 نفر به من تجاوز کردن زنده ماندم یک معجزه است من نمی دونم پسرمن فرزند کدوم یکی از اون صدنفر هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها