ویاش‌بواش: رفتن نیمار‌ برای لیگ فرانسه خوب نیست!

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال المپیک مارسی هرچند پاری‌سن‌ژرمن را رقیب خود در راه قهرمانی لوشامپیونه می‌داند اما آرزو می‌کند نیمار نزد پاریسی‌ها بماند.

ویاش‌بواش: رفتن نیمار‌ برای لیگ فرانسه خوب نیست!

رقبای پاری‌سن‌‌ژرمن در لیگ فوتبال فرانسه دوست دارند این تیم نسبت به گذشته، ناتوان‌تر باشد تا بتوانند عنوان قهرمانی لوشامپیونه را از آن پس بگیرند

اما مربی تیمی رقیبی مثل المپیک مارسی، به مساله جایگاه و اعتبار این لیگ اروپایی نیز می‌اندیشد. از این رو آرزو می‌کند گران‌ترین بازیکن فوتبال جهان یعنی نیمار در تیم پاریسی بماند.

بعد از آنکه احتمال بازگشت این بازیکن به تیم بارسلونا در روزهای اخیر افزایش یافت، ویاش بواش در مصاحبه با اکیپ اظهارداشت:همانند زمانی که رونالدینیو اینجا درپاریس بود، اینگونه بازیکنان برای اعتبار و جایگاه فوتبال اهمیت فراوان دارند.به هر حال باید پذیرفت که این جذابیت در فوتبال هست و دنیای فوتبال علاقمند است چنین جذابیتی را مشاهده کند.

او ادامه داد:دوست ندارم در مورد انتقال نیمار حرفی بزنم.چون مربی پاری‌سن‌ژرمن نیستم.پس نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد.اما نیمار بازیکنی پراهمیت در دنیای فوتبال است.از نظر من او شانس مسلم کسب عنوان بازیکن برتر جهان بعد از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو است.پس رفتن‌ او از اینجا،‌برای لوشامپیونه خوب نیست.هرچند این لیگ بازیکنان و تیم ‌های خوب زیادی دارد.

نیمار در 37 بازی در لوشامپیونه 34 گل زده است.

او در سال 2017 در ازای 222 میلیون یورو از بارسلونا به تیم فرانسوی آمد و گران‌ترین بازیکن جهان شد.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها