شورله: بهترین دوستم،‌ماریو گوتسه است!

ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان که به لیگ روسیه وارد شده، گلزن ژرمن‌ها در فینال جام جهانی 2014 را بهترین دوست خود معرفی کرد.

شورله: بهترین دوستم،‌ماریو گوتسه است!

آندره شورله در مصاحبه‌ای با شبکه کراساوا،‌از «ماریو گوتسه» همبازی سابقش در تیم ملی آلمان و باشگاه بورسیادورتموند تعریف کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که بهترین دوست تمام دوران فوتبالش چه بازیکنی بوده،‌اظهارداشت:بی‌شک ماریو گوتسه. او بهترین دوست من است.بسیار با هم صمیمی هستیم تا جایی که همراه با خانواده هم به تعطیلات می‌رویم.

شورله که در فینال جام جهانی برزیل،‌سازنده تک گل بازی بود، در مورد پاس گلی که به گوتسه در آن بازی مقابل آرژانتین داد، نیز عنوان کرد:همیشه در کنار هم تمرین می‌کردیم.می‌دانستیم که زمان ما هم خواهد رسید که به همدیگر پاس دهیم و درموقعیت گل یکدیگر را قراردهیم.به هرحال خوشحال هستم که توانستم نقشی در گلزنی او ایفا کنم و همینطور باعث موفقیت و سربلندی تیم کشورمان شوم.

شورله که در تیم ملی آلمان تاکنمون 57 بازی کرده، از سال 2016 عضو بورسیادورتموند است.او در فینال جام جهانی برزیل،‌در دقیقه 113 مقابل آرژانتین پاس گل به گوتسه داد تا این بازیکن نیز آن را به گل تبدیل کرده، باعث برد یک بر صفر و قهرمانی تیمش شود.

این بازیکن که در برنامه‌های امسال لوسین فاوره نبود،‌به تیم اسپارتاک روسیه قرض داده شد.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها