کیه لینی: اینتر و ناپولی رقبای ما هستند

جورجو کیه لینی، مدافع و کاپیتان یوونتوس، نامزدهای فتح سری آ در فصل جاری را معرفی کرد.

کیه لینی: اینتر و ناپولی رقبای ما هستند

بعد از هشت فصل حاکمیت یوونتوس در سری آ و کسب قهرمانی های متوالی، امسال رقبایی چون اینتر و ناپولی ترکیب خود را تقویت کرده و به دنبال تغییر این روند هستند. جورجو کیه لینی مدعی شد به جز یوونتوس، این دو تیم نیز مدعی قهرمانی هستند و در نهایت همه چیز در زمین مشخص خواهد شد.

جورجو کیه لینی گفت: "اینتر سال گذشته نیز تیمی در حد فتح اسکودتو داشت اما آنها امسال تقویت هم شده اند و فکر می کنم اینتر و ناپولی بالاتر از دیگران می توانند مدعی قهرمانی باشند. به نظر می رسد بین سه تیم و دیگران فاصله ایجاد شده اما بعد از آن دیگر باید در زمین حرف هایمان را بزنیم.

اما با توجه به فعالیت اینتر در بازار نقل و انتقالات فشار بیشتری بر روی آنها وارد خواهد شد و ناپولی نیز دیگر نمی تواند بگوید به دنبال قهرمانی نیست. ما سه تیم هستیم که هدف قهرمانی داریم اما فقط یک تیم قادر به رسیدن به این هدف خواهد بود.

تفاوت های مائوریتسیو ساری و ماکس آلگری؟ هر مربی ویژگی های خاص خود را دارد، ما در سال های اخیر با کونته و آلگری کار کرده ایم و ساری یک سرمربی متفاوت است اما گروه بازیکنان با تمام وجود در اختیار او خواهند بود. ما هنوز در حال پیشرفت هستیم اما این پیش فصل خیلی طولانی است و من هنوز نمی فهمم چرا تنها در اروپا سری آ از اواخر ماه آگوست شروع می شود."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها