فن دایک: به آدریان گفتم قهرمان لیورپول شو

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، به تمجید از عملکرد آدریان پرداخت.

فن دایک: به آدریان گفتم قهرمان لیورپول شو

لیورپول دیشب در شرایطی در سوپرکاپ اروپا موفق به غلبه بر چلسی شد که جریان بازی برای آنها دشوارتر از حد انتظار پیش رفت و در نهایت مرسی سایدی ها در ضربات پنالتی و با درخشش آدریان موفق به فتح این جام شدند. حالا ویرژیل فن دایک روند بازی را تشریح کرده و در مورد ضربات پنالتی صحبت کرده است.

ویرژیل فن دایک گفت: "تماشای این دیدار برای افرادی که بی طرف بودند حس خوبی داشت اما برای هواداران و بازیکنان دو تیم این یک دیدار دشوار بود. ما در برخی مقاطع بازی و خصوصا در دقایق ابتدایی نیمه دوم نمایش بسیار خوبی ارائه دادیم اما چلسی نیز در جریان بازی عملکرد موفقی از خود نشان داد.

ما در جریان بازی چلسی را تحت فشار قرار داده و شانس های گلزنی قابل توجهی ایجاد کرده ایم. لیورپول در این دیدار یک خط بالاتر بازی کرده و توپ های دوم را از آن خود کرد اما در ابتدای بازی فاصله بین خطوط بسیار زیاد بود. من قبل از شروع بازی گفتم که هر اتفاقی می تواند در دیدار فینال رخ دهد و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده تیم قهرمان شدند.

من قبل از آغاز ضربات پنالتی به آدریان گفتم که تو می توانی امشب تبدیل به قهرمان تیم شوی و او این کار را کرد، بنابراین من برای او و لیورپول بسیار خوشحالم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها