کلوپ: با شایستگی قهرمان شدیم

سرمربی لیورپول بعد از پیروزی برابر چلسی در سوپر جام اروپا به ستایش از سنگربان تیمش پرداخت و تاکید کرد که لیورپول با شایستگی جام را بالای سر برد.

کلوپ: با شایستگی قهرمان شدیم

لیورپول در دیدار سوپر جام اروپا برابر چلسی به میدان رفت و بعد از تساوی بازی در وقت های اضافی و قانونی توانست در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری بعد از بازی گفت: هر دو تیم عملکرد خوبی از خود نشان دادند. هدف ما قهرمانی بود که خوشبختانه با شایستگی هم به آن دست پیدا کردیم. فکر می کنم که هیچ کدام از دو تیم دوست نداشتند که بازی به وقت های اضافی کشیده شود.

او درباره عملکرد داوری گفت: داوران خانم در این دیدار زیر فشار زیادی بودند اما آنها آرامش خود را حفظ کردند و توانستند عملکرد خوبی از خود نشان دهند. قضاوت کردن در چنین دیدارهای بسیار سخت است اما تیم داوری از عهده آن برآمد البته من نسبت به پنالتی که برای چلسی گرفته شد مشکوک هستم اما الان دیگر کسی به این موضوع اهمیت نمی دهد.

کلوپ در ادامه گفت: بازی را خوب آغاز کردیم اما طولی نکشید که افت کردیم و نتوانستیم توپ را به خوبی به گردش درآوریم. بعد از آنکه گل خوردیم به بازی هجومی خود ادامه دادیم. نیمه دوم را خوب آغاز کردیم و خیلی زود به گل رسیدیم. می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم.

کلوپ در پایان به ستایش از آدریان سنگربان تیمش پرداخت که در ضربات پنالتی عملکرد خوبی از خود نشان داد و بیشترین سهم را در قهرمانی لیورپول داشت.

او گفت: آدریان یک شب حماسی را رقم زد. او بعد از بازی در رختکن فریاد می زد و بسیار خوشحال بود. فکر نمی کنم که او جامی به دست آورده باشد و الان از این قهرمانی که خودش بسیار نقش داشت خوشحال است. او مهارهای باور نکردنی داشت. هر دو دروازبان خوب کار کردند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها