پیام آیت‌الله «علوی‌گرگانی» به شرکت‌کنندگان در کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

آیت‌الله علوی گرگانی خطاب به شرکت کنندگان در بیست و دومین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان پیامی صادر کرد.

پیام آیت‌الله «علوی‌گرگانی» به شرکت‌کنندگان در کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

دانشجویان و جوانان عزیز مملکت اسلامی در طول دهه‌های گذشته و حوادث مختلف پیشگام جریان‌ها و اتفاقات مختلف بوده است. امروزه فضای مدیریتی مملکت ما نیازمند به حضور بیش از پیش جوانان مومن و انقلابی و خوش‌فکر و با اراده است که باید با عزم و اراده خود جوانان زمینه حضور آنان فراهم گردد.

جوانان عزیز و مومن

باید دانست که در راه رسیدن به سعادت دنیایی و اخروی و تحقق آرمان‌های اسلامی و انقلابی سنگلاخ‌ها و سختی‌های متعددی وجود دارد که فقط با فکر روشن و عزم راسخ و شجاعت و اخلاص و توکل به پروردگار می‌توانید آنها را پشت سر بگذارید لذا از موانع پیش رو نهراسید و در مواجهه با مشکلات قوی باشید. مراقب باشید که هواهای نفسانی شما را از هدف والایتان دور نکند و اهداف و ارزشهای اسلام و انقلاب و آرمانهای امام امت و مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید را مدنظر خود قرار دهید.

توصیه این جانب به مسئولین نیز این می باشد که میدان را برای حضور جوانان نخبه و خوش استعداد که ایمان و اعتقاد به هدف الهی و انقلابی دارند و به دنبال کار جهادی و مخلصانه هستند، باز گذاشته شود و توجه به این قشر محترم بیش از گذشته بوده و دردها و مشکلات جامعه دانشجویی مد نظر مسئولین قرار گرفته و به سخنان و دغدغه های آنان بیشتر توجه شود.

سید محمدعلی علوی گرگانی»

منبع: ایسنا

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها