ماجرای دیدار قالیباف و رهبر انقلاب / پشت‌پرده انتخاب یک شعار انتخاباتی


24 مرداد 1398 - 08:00
5d546801e3160_2019-08-15_00-28
توصیه دیروز حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای به جهادگران با شعار انتخاباتی قالیباف شباهتی جالب توجه داشت.

چندی پیش محمدباقر قالیباف، شهردار سابق تهران با انتشار پیام ویدیویی از جوانان دعوت کرد در سایتی که معرفی کرده، ثبت‌نام کنند تا کاندیداهای مورد تأییدش از میان آنان انتخاب شوند. او «مجلس نو؛ پیشرفت و عدالت» را نیز به‌عنوان شعار انتخاباتی خود معرفی کرده است

در همین حال روز گذشته متن بیانات حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای در دیدار جمعی از گروه‌های جهادی که مربوط به چندین روز قبل بود منتشر شد که ایشان در توصیه‌ای فرموده بودند: "شعار «خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت» را همگانی کنید. منظومه‌ی معرفتی اسلام در این‌باره را که مشتمل بر صدها درس از لزوم انفاق و لزوم تعاون در بِرّ و تقوا و لزوم نفع رساندن به مردم و لزوم قیام به قسط و امثال اینها است در برابر میلیونها جوان کشور بگذارید".

لازم به ذکر است فرزند سردارآجرلو از نزدیکان قالیباف نیز به تازگی خبر از دیدار قالیباف با رهبر انقلاب را رسانه‌ای کرده بود.

توصیه دیروز حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای به جهادگران با شعار انتخاباتی قالیباف شباهتی جالب توجه داشت.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d546801e3160_2019-08-15_00-28
24 مرداد 1398 - 08:00

چندی پیش محمدباقر قالیباف، شهردار سابق تهران با انتشار پیام ویدیویی از جوانان دعوت کرد در سایتی که معرفی کرده، ثبت‌نام کنند تا کاندیداهای مورد تأییدش از میان آنان انتخاب شوند. او «مجلس نو؛ پیشرفت و عدالت» را نیز به‌عنوان شعار انتخاباتی خود معرفی کرده است

در همین حال روز گذشته متن بیانات حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای در دیدار جمعی از گروه‌های جهادی که مربوط به چندین روز قبل بود منتشر شد که ایشان در توصیه‌ای فرموده بودند: "شعار «خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت» را همگانی کنید. منظومه‌ی معرفتی اسلام در این‌باره را که مشتمل بر صدها درس از لزوم انفاق و لزوم تعاون در بِرّ و تقوا و لزوم نفع رساندن به مردم و لزوم قیام به قسط و امثال اینها است در برابر میلیونها جوان کشور بگذارید".

لازم به ذکر است فرزند سردارآجرلو از نزدیکان قالیباف نیز به تازگی خبر از دیدار قالیباف با رهبر انقلاب را رسانه‌ای کرده بود.

منبع: قانون

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


17

نظرات 15
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد بستانسرا 0 0 پاسخ 1398/5/25 -09:26

با سلام به آفریننده زمین و زمان. روی سخن من با افرادیست که خود را اصلاح طلب واصول گرا مینامند.بیایید بعد از ۴۰ سال برای یک بار هم که شده .معنی ومفهوم اصول گرا و اصلاح طلبی را برای ما ملت باز کنید اهدافتان را بازگو کنید .ما هنوز نمی دانیم. اصلاحات یعنی چی واصول گرا یعنی چی .اول برادری بعد برابری .موفق باشید

عباسی 2 1 پاسخ 1398/5/24 -21:29

اولا که سخن قالیباف در مورد مجلس با سخنان رهبری زمین تا آسمان فرق داره در ضمن فقط مونده پسر آجرلو از طرف حضرت آقا این پیام رو اطلاع رسانی کنه ،دفتر حضرت آقا پس چکاره هستن ،در ضمن قالیباف هیچ جلسه ای با دکتر احمدی نژاد نداشته و بیخود بزرگ نمائی نکنید در مورد قالیباف چون اهداف دکتر احمدی نژاد والاتر از این آقایون میباشد ،به نظر بنده اقای قالیباف چندین مرحله وارد انتخابات شدن و ملت اقبالی به ایشون نداشتن پس بهتر هستش که وارد عرصه هیچ انتخاباتی نشوند

یزدان 0 1 پاسخ 1398/5/24 -19:07

فقط دکتر جلیلی وس ایشان شایسته ورزمنده وایران دوست هست

حسینی 1 1 پاسخ 1398/5/24 -18:51

برادر قالیباف عالی است برای رباست جمهوری خدا نگهدارش باشد که دست چهار درصدی هارا بکند ازمملکت

ابوالقاسم 3 1 پاسخ 1398/5/24 -15:37

کاملا صحیح میفرمایید شعار،شعار امسال،شعار پارسال،شعار ،شعار همش شده شعار در حد شعار هم مانده ..بعضی هاش که در حد شعار نمانده بلکه نزول کرده پسرفت کرده...ایا صحیح عرض میکنم؟

ماه بانویی 2 2 پاسخ 1398/5/24 -15:34

باسلام من خیلی موافق این هستم که جناب دکترقالیباف رییس جمهور آینده شودچون درکارهای اجرایی ومدیریتی دکتر سابقه ی بسیارخوبی دارند الان زمانیه که واقعا این کشورنیاز به همچین آدمهایی دارند درحال حاضر که هرکی دراین دولت است مملکتو درهردستگاهی که هستن دارن غارت می کنند مردم دارن در روغن خودشون سرخ میشن هیچکس هم به دادمون نمیرسه یک کسایی رومیخواهیم که چشمو دل پاک وازخداترس باشن نه دزد

آرش 4 4 پاسخ 1398/5/24 -11:36

من طرفدار قالیباف نیستم ولی پشت پرده ای هم نیست؛ رهبر ۱۰ سال پیش گفت که دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت و عدالته و در طول این ده سال هم مدام این تعبیر رو به کار برده، قالیباف هم جمله اش رو قطعا با الهام از این گفته انتخاب کرده . همین!

رکنی 9 6 پاسخ 1398/5/24 -10:21

اگر مردم در انتخابات شرکت بکنند ،قالیباف رای نمی آورد .اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند آقای قالیباف رای می آورد

بازنشسته 8 5 پاسخ 1398/5/24 -10:07

این شعار تازه ای نیست 40ساله شعار توسعه و عدالت و پیشرفت و جهاد گری ووو می دهیم ایا اثارش را در معاش مردم می بینید؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! بعید است مردم خام این شعار های نخ نما بشوند .

محمد 14 7 پاسخ 1398/5/24 -09:41

درود بر دکتر قالیباف یاور مستضعفان و دشمن چهار درصدی های مفت خور

محمد 1398/5/24 -11:28

خدا می داند وبس

حسینی 4 2 پاسخ 1398/5/24 -08:38

میترسم که قالیباف به اهدافش برسد، ولی 8 سال بعد شاهد آن باشیم که امثال آقای رضوی از ایشان هم با هشتک #بیمار و #انحرافی یاد کنند!

جعفری 1398/5/24 -14:54

سلام ناراحت نباشید اینا همشون باهم شریکن رفیق دزد شریک قافله