چرخ توسعه در استان بوشهر متوقف نشده است

استاندار بوشهر گفت: با وجود برخی مشکلات اقتصادی در سطح کشور، چرخ توسعه در استان بوشهر متوقف نشده است.

چرخ توسعه در استان بوشهر متوقف نشده است

عبدالکریم گراوند بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: در جنگ با دشمن هستیم و دشمن اقتصاد ما را نشانه گرفته است و همه افرادی که دلبسته نظام و انقلاب هستند باید از ظرفیت رسانه برای امیدآفرینی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نباید پیام رسان مسئولان باشند، افزود: رسانه نقش بسیار مهمی در امیدآفرینی در جامعه دارند و باید شنونده خبرنگاران باشیم و راهکارها و برنامه‌های آنها را بشنویم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: نگاه دولت استفاده از ظرفیت‌های مردمی است و در استان بوشهر نیز نگاه ویژه‌ای در این زمینه داریم و ظرفیت مردم برای ایجاد امید در جامعه به خوبی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر بیش از ۲۶۰ تشکل مردمی مجوز گرفته‌اند خاطرنشان کرد: دولت همه ظرفیت‌ها را برای نقش‌آفرینی مردم به کار گرفته است و هر جایی که از ظرفیت مردم استفاده شود موفق خواهیم بود.

گراوند به شرایط کشور اشاره کرد و ادامه داد: دشمن از تمام توان برای مقابله با نظام ما استفاده کرده است و دنبال ایجاد فضای ناامیدی و ناکارآمدی دولت هستند و می‌خواهند با تفکر نظام اسلامی مقابله کنند.

در یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار هستیم

وی به وظیفه کارگزاران نظام در شرایط کنونی اشاره کرد و افزود: در استان بوشهر وحدت و انسجام و اتحاد و هم‌افزایی خوبی را شاهد هستیم و باید برای ایجاد امید در جامعه این همدلی تقویت شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: در یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار هستیم ولی دولت در این شرایط دارد چرخ کشور را می‌چرخاند. دولت علاوه بر نیازهای اساسی مردم، در راستای توسعه کشور نیز گام‌های خوبی برداشته است.

وی با اشاره به تصویب دو هزار و ۵۳ میلیارد تومان برای توسعه استان بوشهر در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، تاکید کرد: سخت‌ترین قطعه راه‌آهن بوشهر - شیراز در حال اجرا است و پروژه با تمام وجود فعال است.

گراوند با بیان اینکه چرخ توسعه در استان بوشهر متوقف نشده است، تصریح کرد: صاحب‌نظران و تریبون‌داران برای ایجاد امید در جامعه تلاش ویژه ای داشته باشند و دشمن را در ناامیدکردن مردم مایوس کنند.

وی ادامه داد: توسعه آبشیرین‌کن‌ها در استان بوشهر در حالی در حال رقم خوردن است که سخت‌ترین شرایط مالی را شاهد هستیم. سدها با تمام توان در حال اجرا هستند و در سال آینده سد خائیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار بوشهر تاکید کرد: کسانی که در افکار عمومی تاثیرگذار هستند باید خدمات دولت را انعکاس دهند و به افکار عمومی بگویند که اقدامات ترامپ کارساز نبوده است و کارهای خوبی در دست انجام است.

لزوم معرفی پروژه‌ها

وی خواستار معرفی پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی استان بوشهر شد و اضافه کرد: کشور در شرایط سخت اقتصادی است ولی کارهای بزرگی در استان اجرا شده است و بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

گراوند با بیان اینکه دستگاه‌های اداری و اجرایی نقش مهمی در ایجاد امید دارند، تاکید کرد: باید پیچ و خم‌های اداری را کم کنیم تا مانعی پیش روی سرمایه‌گذاران استان بوشهر قرار نگیرد.

وی با اشاره به جذب همه اعتبارات اوراق اسناد در استان بوشهر، بیان کرد: همه اعتبارات جذب شده است و در حوزه پروژه‌های عمرانی استان تحرک خوبی را شاهد هستیم.

استاندار بوشهر با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تقوای رسانه‌ای، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها واقعیت‌ها را بیان کنند و با تقوای رسانه‌ای اطلاع‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه توجه مدیران به جوانان و بانوان و پاسخگویی به رسانه‌ها از شاخص‌های ارزیابی مسئولان است، تاکید کرد: ارتباط با مردم و رسانه‌ها برای ما بسیار مهم است و دستگاهی که با رسانه‌ها ارتباط نداشته باشد، در ارزیابی‌ها دیده نخواهند شد.

گراوند خواستار حضور مدیران در شهرستان‌ها و بازدید از پروژه‌ها شد و ادامه داد: با تلاش‌های خالصانه مسئولان امسال مشکلی در حوزه آب نداشتیم و بیشترین رضایت‌مندی را شاهد هستیم.

منبع: مهر

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها