جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد و مالی در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان اردبیل گفت: با محوریت شعار «هر مسجد، آزادی یک زندانی» امسال شنبه ۲۶ مرداد ماه جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد و مالی ساعت ۱۸ در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار می‌شود.

جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد و مالی در اردبیل برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ولی نظرپور بعد از ظهر امروز در جلسه تشریح برگزاری جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد و مالی در اردبیل اظهار داشت: با محوریت شعار «هر مسجد، آزادی یک زندانی» امسال شنبه 26 مرداد ماه جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد و مالی ساعت 18 در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که افتتاحیه جشن گلریزان در طول ماههای محرم و صفر برگزار می‌شود، افزود: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و امید می‌رود شاهد تحقق اهداف مورد نظر در راستای آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد در سطح استان باشیم و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان این که 580 زندانی در اردبیل نیازمند کمک‌رسانی خیران هستند گفت: در زمینه برگزاری این ویژه برنامه ستاد دیه استان و امور زندان‌ها با محوریت کمک به زندانیان مالی ورود کرده‌اند که امیدواریم با مشارکت خیران و مردم امسال نیز همانند سال‌های گذشته در امر کمک‌رسانی به زندانیان به شکل مناسب عمل شود.

نظرپور تصریح کرد: آزادسازی زندانیان و خارج کردن آنان از گرفتاری و ناراحتی مهم‌ترین هدف ما است که امیدواریم بتوانیم با کمک هم‌استانی‌ها در این زمینه موفق عمل کرده و به اهداف خود در این راستا دست یابیم که این موضوع برای ما به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است.

وی بیان کرد: مشارکت جدی هیئت امنا و ارکان مرتبط با مساجد در اجرای این طرح برای ما حائز اهمیت است و در این زمینه انجام اطلاع‌رسانی‌های مناسب و لازم انجام شود که این اقدام نیازمند برنامه‌ریزی اساسی و مناسب است تا شاهد مشارکت‌های خوبی در اجرای برنامه‌های خیرخواهانه در استان داشته باشیم.

منبع: تسنیم

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها