«ایده اصلی» به صدرنشینی «شبی که ماه کامل شد» پایان داد

با اکران فیلم سینمایی «ایده اصلی» صدرنشینی هفت هفته‌ای فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به پایان رسید.

«ایده اصلی» به صدرنشینی «شبی که ماه کامل شد» پایان داد

در بررسی تازه‌ترین آمار فروش هفتگی فیلم‌ها، فیلم تازه اکران شده «ایده اصلی» خیلی زود به صدر گیشه رفت تا بعد از ۷ هفته شبی که ماه کامل شد به رده چهارم پرفروش‌ها نزول کند.

فیلم سینمایی تگزاس هم که انگار قصد پایین آمدن از جدول پرفروش‌ها را ندارد در هفدهمین هفته نمایش خود با یک پله صعود به رده دوم بازگشت.

قصر شیرین ساخته رضا میرکریمی هم از ابتدای اکران پنجمین فیلم پرفروش بود و تا حالا بعد از سه هفته همچنان همین جایگاه را قرق کرده است.

دیگر فیلم کمدی اکران این روزهای سینما ایکس لارج است که نسبت به هفته گذشته یک پله سقوط کرده و در رده سوم پرفروش های جدول جا خوش کرده است.

ایده اصلی خوش استقبال

اما فیلم پرهزینه و پر بازیگر ایده اصلی در نخستین هفته اکران خود خوب توانست مخاطبان هنر هفتم را به سمت خود جذب کند و در صدر گیشه قرار گرفت.

این فیلم در نخستین هفته با نمایش در ۹۸ سالن سینما ۷۰۰ میلیون تومان فروخت تا صدر گیشه را بعد از ۷ هفته از فیلم شبی که ماه کامل شد، بگیرد.

در این فیلم پربازیگر هنرمندانی چون بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان و شهباز نوشیر ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان ایده اصلی آمده است: ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده‌اند، شرکت‌ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده‌اند و...

تگزاس تمام نشدنی

فیلم سینمایی تگزاس ۲ نیز در هفدهمین هفته از نمایش خود در ۷۸ سالن سینما این هفته نیز ۵۸۸ میلیون تومان فروخت تا همچنان در میان پنج فیلم صدر گیشه حضور داشته باشد. این فیلم در مجموع ۲۳ میلیارد و ۷۱۴ میلیون تومان فروخته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکن، علی‌الخصوص در تهران.

مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی بازیگران تگزاس ۲ هستند.

ایکس لارج آب رفته

اما فیلم سینمایی ایکس لارج نیز در هفتمین هفته از نمایش خود ۵۷۷ میلیون تومان فروخت تا با یک پله سقوط در رده سوم پرفروش ها قرار گیرد.

این فیلم در مجموع ۷ هفته نمایش خود در ۱۳۲ سالن سینما ۴ میلیارد و ۷۶۳ میلیون تومان فروخته است.

ایکس لارج داستان سه جوان امروزی را روایت می‌کند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیرمنتظره روبرو می‌شوند.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی، یوسف تیموری، علی صادقی، رضا ناجی و بهاره رهنما بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

شبی که ماه کامل شد،‌ بالاخره پایین آمد

اما فیلم شبی که ماه کامل شد نیز این هفته بالاخره با فروش ۵۴۷ میلیون تومانی به رده چهارم سقوط کرد و به صدرنشینی خود در گیشه پایان داد.

این فیلم در مجموع ۱۰ هفته نمایش در ۱۲۰ سالن سینما در مجموع به فروش ۱۷ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان فروخته است.

شبی که ماه کامل شد روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود، دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است که در این مسیر برادرش با او همراه می‌شود، اما در میانه راه اتفاقاتی برای آنها رقم می‌خورد...

الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، شبنم مقدمی، پدرام شریفی، فرید سجادی حسینی، امین میری، بانیپال شومون و آرمین رحیمیان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

قصر شیرین درجا زد

فیلم سینمایی قصر شیرین نیز در سومین هفته نمایش خود ۵۴۳ میلیون تومان فروخته است تا در رده پنجم پرفروش ها قرار گیرد.

این فیلم با نمایش در ۱۲۳ سالن سینما در مجموع یک میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان فروخته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جلال مرادی ۴۲ ساله طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می‌رود، پس از دو سال به شهرش باز می‌گردد زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده است...

حامد بهداد، محمد عسگری، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان فر، یونا تدین، نیوشا علیپور، بابک لطفی و خواجه پاشا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع: ایرنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها