گری نویل: یونایتد تیمی شده که تا آخر می‌جنگد

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد از تغییر ذهنیت ایجاد شده در شیاطین سرخ تمجید کرده و می‌گوید این یونایتد حالا تیمی شده که تا آخرین لحظه می‌جنگد.

گری نویل: یونایتد تیمی شده که تا آخر می‌جنگد

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد می‌گوید بازیکنان جدید اضافه شده به ترکیب این تیم و تغییرات ایجاد شده توسط اوله گنار سولسشر ذهنیت شیاطین سرخ را تغییر داده و این تیم حالا به تیمی تبدیل شده که تا آخرین لحظه می‌جنگد و می‌تواند بسیار موفق باشد.

نویل با تمجید از عملکرد بازیکنان جدید یونایتد به خصوص آرون وان بیساکا و هری مگوایر در پیروزی 4-0 یونایتد مقابل چلسی در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر، از اوله گنار سولسشر به خاطر انتخاب درست هدفهای نقل و انتقالاتی تمجید کرد.

نویل در این باره گفت:" فصل تازه شروع شده ولی من با توجه به چیزهایی که در دوران پیش‌فصل دیده‌ام باید بگویم که منچستریونایتد به یک تیم واقعی تبدیل شده، یک تیم واقعا متحد".

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت:" من یونایتد امسال را تیمی دیده‌ام که با سیستمی مشخص و با سبکی مشخص بازی می‌کند. فرهنگ تیمی با ورود بازیکنان جدید به خصوص وان بیساکا و مگوایر تغییر کرده و این نکته مثبتی است. بازیکنانی که اوله به خدمت گرفته و اضافه شدن چند نفر از آکادمی باشگاه به تیم اصلی باعث شده یونایتد به تیمی تبدیل شود که تا آخرین لحظه می‌جنگد".

گری نویل در ادامه گفت:" بهترین لحظه‌ای که روز یکشنبه در بازی با چلسی دیدم زمانی بود که دنیل جیمز آن گل را زد. بعد از گل حس و حالی که در صورتش موج می‌زد نشان می‌داد این تیم و گل زدن برایش چقدر برای او اهمیت دارد. من معتقدم یونایتد برای بازیکنانش باید همینقدر مهم باشد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها