فن‌دایک: برد چلسی بدون هازارد ساده‌تر نیست

ویرژیل فن‌دایک، ستاره خط دفاعی لیورپول در آستانه دیدار تیمش با چلسی در سوپرجام اروپا می‌گوید چلسی بدون ادن هازارد همچنان تیم باکیفیتی است.

 فن‌دایک: برد چلسی بدون هازارد ساده‌تر نیست

درحالیکه لیورپول و چلسی امشب در سوپرجام اروپا در ورزشگاه وودافون آرنای استانبول به مصاف هم می‌روند ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی خط دفاع لیورپول می‌گوید چلسی مسلماً با چلسی فصل قبل که ادن هازارد را در ترکیب خود داشت متفاوت خواهد بود ولی چلسی حتی بدون هازارد هم تیم باکیفیتی است.

چلسی در اولین بازی فصل لیگ برتر در مقابل منچستریونایتد با هدایت سرمربی جدیدش فرانک لمپارد و بدون حضور ادن هازارد شکست سنگین 4-0 را تجربه کرد تا عده‌ای معتقد باشند آبی‌های لندن بدون هازارد در مقابل لیورپول به مشکل برخواهند خورد.

فن‌دایک اما می‌گوید با اینکه چلسی مسلما بدون هازارد متفاوت خواهد بود ولی معنایش این نیست که کار لیورپول برای قهرمانی در سوپرجام اروپا ساده‌تر خواهد بود. فن‌دایک در این باره گفت:" هازارد بازیکن باکیفیتی است. او برای چلسی بازیکن مهمی بود ولی من معتقدم آنها هنوز هم بازیکنان باکیفیت زیادی دارند".

ستاره هلندی خط دفاع لیورپول در ادامه گفت:" چلسی به نظر من نسبت به سال گذشته تا حدودی متفاوت‌ بازی می‌کند. ولی ما آنها را آنالیز کرده و با آمادگی کامل به دیدارشان می‌رویم. اتفاقاتی که سال پیش افتاده امسال در بازی‌های ما هیچ تاثیری نخواهد داشت. این یک بازی جدید است که نتیجه‌اش در میدان مشخص خواهد شد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها