فان دی بیک: ممکن است در آژاکس ماندگار شوم

دانی فان دی بیک، ستاره هلند آژاکس می‌گوید انتقال به رئال مادرید برایش اتفاقی خارق‌العاده خواهد بود ولی ممکن است در آژاکس بماند.

فان دی بیک: ممکن است در آژاکس ماندگار شوم

دانی فان دی بیک، پدیده هلندی و ملی‌پوش آژاکس که شایعات زیادی درباره انتقالش به رئال مادرید در تابستان جاری مطرح شده می‌گوید انتقال به رئال مادرید برایش اتفاقی خارق‌العاده خواهد بود ولی در عین حال ممکن است در آژاکس بماند.

فان دی بیک پیش از این تایید کرده بود که رئال درباره او با آژاکس تماس گرفته تا امکان انتقالش به مادرید را بررسی کند. گفته می‌شود رئال بعد از ناامیدی از جذب پوگبا تصمیم گرفته انتقال ستاره جوان هلندی را بررسی کند. دی‌بیک حالا می‌گوید از آینده‌اش مطمئن نیست و ممکن است در آژاکس ماندگار باشد.

فان دی بیک در این باره گفت:" رئال مادرید باشگاه بزرگی است ولی آژاکس هم همینطور است. من از این بابت هیچ شکایتی ندارم. احتمال اینکه به بازی کردن در آژاکس ادامه بدهم بالا است ولی هنوز هیچ چیز قطعی نشده است".

ستاره خط میانی آژاکس آمستردام که فصل گذشته در جریان رسیدن این تیم به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا نقش مهمی داشت در ادامه صحبتهایش گفت:" امیدوارم باشگاه هر چه سریعتر آینده من را قطعی کند چون از اینکه هر جا می‌روم از من در این باره سوال می‌شود خسته شده‌ام".

فان دی بیک در جریان پیروزی 3-2 دیروز آژاکس مقابل پائوک یونان در مرحله سوم مقدماتی چمپیونزلیگ بازی کرد. آژاکس در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 5-4 به پیروزی رسید و به مرحله بعدی صعود کرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها