حراج بزرگ بارسا برای نیمار

شبکه ESPN مدعی شد بارسلونا در مذاکرات خود با PSG برای جذب نیمار پیشنهاد واگذاری کوتینیو و راکیتیچ و پرداخت 100 میلیون یورو را داده است.

حراج بزرگ بارسا برای نیمار

شبکه ESPN با استناد به منابع نزدیک به مذاکرات دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن درباره نیمار ادعا کرد بارسا حاضر شده برای جذب نیمار دو بازیکن خود کوتینیو و راکیتیچ را به علاوه پرداخت 100 میلیون یورو به باشگاه پاریسی ارائه دهد. هر چند بارسا برای انجام این معامله باید کوتینیو و راکیتیچ را هم برای پیوستن به PSG راضی کند.

این شبکه می‌گوید بارسا تا کنون امیدوار بود تنها با دادن بازیکن به PSG بتواند این معامله را جوش بدهد و کوتینیو و راکیتیچ را به این منظور انتخاب کرده بود و حتی با اینکه پیش از آن اعلام کرده بود نلسون سمدو فروختنی نیست ولی در مراحل پایانی حاضر بود حتی عثمان دمبله و سمدو را هم به این معامله وارد کند.

اما شبکه ESPN به نقل از منابع خود می‌گوید PSG تمایلی به جذب راکیتیچ ندارد ولی کوتینیو را می‌خواهد و در عین حال به تلاش خود برای فشار آوردن به بارسا برای اضافه کردن سمدو به این معامله ادامه می‌دهد. این شبکه می‌گوید پیشنهاد اول بارسلونا مبنی بر واگذاری کوتینیو بعلاوه 60 میلیون یورو از سوی باشگاه پاریسی رد شده بود.

نمایندگان دو باشگاه دیروز با هم دیدار کردند و بر اساس گزارش منابع نزدیک به مذاکرات، در مذاکرات دیروز هیچ پیشرفت قابل ملاحظه‌ای حاصل نشده و مراحل اولیه مذاکرات طی شده است. پاری سن ژرمن بر موضع خود پافشاری می‌کند و امیدوار است که بین رئال و بارسلونا جنگی در بگیرد که قیمت نیمار را لحظه به لحظه افزایش دهد.

اما بر اساس ادعای شبکه ESPN بارسا در دور بعدی مذاکرات آماده است تا پیشنهاد جدید خود را به این شرح به پاری سن ژرمن ارائه کند: کوتینیو بعلاوه راکیتیچ بعلاوه 100 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن نیمار.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها