لوکا یوویچ رئال را ترک می کند؟

مارکا به نقل از رسانه‌های صرب مدعی شد که لوکا یوویچ ممکن است رئال را به عنوان بازیکن قرضی ترک کرده و راهی باشگاه دیگری شود.

لوکا یوویچ رئال را ترک می کند؟

روزنامه اسپانیایی مارکا با انتشار خبری عجیب به نقل از رسانه‌های صربستان مدعی شد لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال مادرید که به تازگی به این تیم ملحق شده در آستانه ترک رئال به عنوان بازیکن قرضی قرار دارد. مارکا می‌گوید دو روزنامه مهم صربستان این خبر را در سرخط خبرهای خود کار کرده و مدعی شده‌اند یوویچ که همین امسال تابستان از آینتراخت به رئال ملحق شده پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اسپانیا در روز 2 سپتامبر به عنوان بازیکن قرضی این تیم را ترک خواهد کرد.

بر اساس گزارش روزنامه‌های صرب، یوویچ نتوانسته نظر مثبت زیدان را جلب کند و صرب‌ها علت اصلی این را مصدومیتی می‌دانند که مهاجم‌شان با آن دست به گریبان است.

زیدان، یوویچ را به عنوان بازیکن شماره 9 به تنهایی تست کرده و همچنین او را در سیستم 4-4-2 در کنار بنزما به خدمت گرفته. یوویچ در آخرین بازی رئال در رم در نیمه دوم بازی کرد و دو بار دروازه‌بان را تهدید کرد. یوویچ گل نزد ولی نشان داد که روی دروازه حریف خطرناک خواهد بود.

مارکا ولی در پایان این گزارش می‌گوید با وجود خبرهای منتشر شده در صربستان احتمال انتقال قرضی یوویچ بعید است و او امسال در رئال خواهد ماند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها