فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:

انهدام باند سارقان مسلح مأمورنما در شوش

فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام و دستگیری اعضای باند سارقان مسلح مأمورنما با ۱۵ فقره سرقت در شهرستان شوش خبر داد.

انهدام باند سارقان مسلح مأمورنما در شوش

حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان در شوش اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شوش با کار اطلاعاتی ویژه باند ۴ نفره سارقان مسلح و سابقه دار که با پوشش ماموران نظامی در محورهای مواصلاتی شهرستان شوش از مردم بخصوص کارگران در حال تردد سرقت می کردند شناسایی و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه این باند سارقان مسلح در سرقت اخیر خود با تیراندازی 2 مالباخته را مجروح کرده بودند، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی محل اختفاء آنان را شناسایی ، پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
عباس زاده بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی از قبیل 5 دستگاه تلفن همراه، 2 دستگاه موتورسیکلت و همچنین البسه نظامی مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شد .
فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به هشت فقره سرقت مسلحانه و 7 فقره سرقت بعنف طی سه ماه اخیر اعتراف کردند، اظهار داشت: تحقیقات جهت کشف سایر جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: فارس

2956

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها