در صفحه اینستاگرام؛

برادر «میترا استاد» از بخشش «محمدعلی نجفی» خبر داد


23 مرداد 1398 - 07:44
5d537cde32225_2019-08-14_07-45
برادر همسر مقتول محمد علی نجفی بامداد امروز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آقای محمدعلی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم».

 

برادر همسر مقتول محمد علی نجفی بامداد امروز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آقای محمدعلی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم».

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d537cde32225_2019-08-14_07-45
23 مرداد 1398 - 07:44

 

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


22

نظرات 58
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1398/5/24 -20:04

سلام برای بردار ان مرحومه متاسفام باید این قاتل ادامه میشد

محسن بخشنده 0 0 پاسخ 1398/5/24 -02:21

انسان همیشه جایزول خطاست وازهمه خطا سر میزنه وهر کس به نحوی خطا میکنه ولی شیرینیه که در بخشش هست در تقاص نیست اونهم تقاصی که قرار باشه جونه انسانی رو بگیری خطا واشتباه برا همه انسانها هست وچه خوب است بابخشش از خطاهای هم بگذریم تا خدا هم از خطاها وگناهان ما بندگان سروپاتقصیر بگذره وببخشه ودر پایان تبریک میگم به این خانواده بزرگوار

ایرانی 1 3 پاسخ 1398/5/23 -22:46

خدارو شکر که فردی به این محترمی به خاطر خطایی که البته بزرگ بود سرش بالای دار نرفت.زبان حال آقای نجفی این بیت از حافظه: دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد

فراهانی 0 2 پاسخ 1398/5/23 -22:33

درعفو لذتیست که درانتقام نیست

کاربر ناشناس 8 1 پاسخ 1398/5/23 -18:50

استاد بزرگ کار کردید که ارزش خود وخانوده را نشان دادی گذشت از بزرگتر خصلت ها مردان است نلسون مان دلا پس از بیست ههفت ساال زندان همه دشمنان را بخشید ؟؟ که در عالم سیا ست چنین مرد بزرگی بندرت دیده می شود دست شما را میفشار خداوند پا داش نیک عطا فر ماید .... یک فرهنگی باز نشته از شهر دره شهر استان ایلام ؟؟؟؟

بهروز 5 4 پاسخ 1398/5/23 -17:13

جالبه..! یک قتلی صورت گرفت...یک خانواده داغدار شد و یک خانواده مستأصل...از همه جالب‌تر مردم فضول همیشه در صحنه که با حرف‌هاشون نمک به زخم هر دو طرف میپاشیدن....من فقط یک کلمه سوال میکنم که اگه این قتل در خانواده‌ی شما دوستان همیشه در صحنه ، خدای نکرده اتفاق می‌افتاد ایا دوست داشتید که این کامنت‌ها رو براتون بزارن؟؟؟ اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید ...اگه به گفته‌ی دین و پیغمبر عمل نمیکنین و همش غیبت و دخالت میکنین حداقل یه ذره وجدان داشته باشید و برای هر دو خانواده آرزوی آرامش داشته باشیم،.تا کی نفرت؟ تا کی کینه‌توزی و حسادت؟ تا کی چرت و پرت نوشتن و کامنتهای ناامیدکننده گذاشتن اونم فقط بخاطر اینکه مقتول و قاتل سیاسی بودند و خودمون رو سزاوار دخالت کردن به زندگی‌شون میدونیم...لطفا خفه شید...

کاربر ناشناس 5 4 پاسخ 1398/5/23 -17:03

آقای نجفی مریض احوال بوده و در سن بالا شما بهترین کار کردید ‌. نه او مجرم سابقه دار بوده و نه شما کسانیکه از قصاص کسی که به خانواده شما قبلا محبت داشته و او را می شناختید خوشحال شوید.اثرات این کار شما موجب آرامش شما و خانواده محترم میشود.و رسیدن به مراتب بالا معنویت.

کاربر ناشناس 3 0 پاسخ 1398/5/23 -16:56

آقای استاد بعضی عزیزان در خارج از کشور به طور فجیعی کشته شدن و مجرمان مشخص.نه دادگاهی . نه محکومی و پرونده مختومه. که حداقل خواسته پیگیری قضایی است که انجام نشده. شما در کشور خودتان بوده و همه با،شما همکاری کردند.و ثابت شده. برای بقیه هم دعا کنید.

کاربر ناشناس 4 1 پاسخ 1398/5/23 -16:48

آقای استاد شما قتل خواهرتان ثابت شد و دادگاهی در زمینه برقرار شد . دعا کنید برای مظلومان بی کفن.

ف 4 7 پاسخ 1398/5/23 -15:40

معلوم نیس چند میلیارد پول گرفتن که رضایت دادن اگر یه ادم معمولی بود هم به این سرعت رضایت میدادن پول پول پول حلال مشکلات پول بهر حال قاضی باید از نظر جنبه عمومی جرم ۱۰ سال حبس بهش بده

فری 2 1 پاسخ 1398/5/23 -15:12

هیج کدوم از قضاوتهای ما صد در صد نیست. فقط میتونم بگم هم قتل عجیبی بود هم بخشش عجیب. اصلا معلوم نشد چطور شد.اینطور نیست؟

گمنام 0 1 پاسخ 1398/5/23 -14:21

دراندیاری که مردمانش عصا از کور میدزدند، من آسوده خاطر بدنبال محبت میگردم.

مجیدشهبازی 4 1 پاسخ 1398/5/23 -13:57

باسلام به آقای بزرگواراستاد،شما بزرگی کردی چون آقای نجفی بدخواه این مردم نبوده ونیست ،حال اگر این اشتباه بزرگ رابهردلیل انجام دادومحکوم هم شد برای مردم ایران هم محکومیتش مشخص شدن شما ازتهمتهای دیگران نهراسیدعده ای عادت کرده اند همه چیزرازیرسوال ببرنددرهرصورت شما بزرگی کردید.

حقگو 5 3 پاسخ 1398/5/23 -12:36

نه به اون کرکری اولت نه این بخشش آخرت میذاشتی سال خواهرت بشه معلوم نیست چی رد وبدل کردی که بیچاره خواهرت معامله کردی بهرحال صلاح مملکت خویش خسروان دانن

کاربر ناشناس 5 0 پاسخ 1398/5/23 -12:23

در صورتیکه این گفته درست باشد خدا راضیست ودر دنیا واخرت ماجورید.

کاربر ناشناس 5 3 پاسخ 1398/5/23 -12:13

معامله خون عزیزانمان با پول ! معامله کثیفی ست

مردم 3 2 پاسخ 1398/5/23 -12:00

عجب اشفته بازاریست اصولگراها ناراحت ازبخشش اصلاحات خوشحال ب اسم مردم هم نظرشونو میدن مردم ن قتلشون براشون مهمه ن قصاصشون پس لطف کنید بگیدطرفدار کدوم جناحید ک نظر میدین هرچند نظرتون خودش داد میزنه، بیچاره مردم ک سر گرسنه رو بالین میزاره

سید 2 4 پاسخ 1398/5/23 -11:49

خیلی تابلو بخشیدی انشاءالله هفته دیگه باهم میخوایید جوج بزنید....?

علی سلگی 9 0 پاسخ 1398/5/23 -10:43

گذشت خصلت مردان است اجرکم عندالله

داود معین 10 3 پاسخ 1398/5/23 -10:37

اقا شاه میبخشه شاه قلی نمیبخشه خدا خیرشون بده که بخشیدنش شماها چرا دیگه ناراحتید و حرف در میارید براشون

مهران 7 4 پاسخ 1398/5/23 -10:32

آره تو گفتی و ماهم باور کردیم...چه یهویی مردم بخشنده میشن...

حمید امیرنیا 8 1 پاسخ 1398/5/23 -10:27

خیلی کار خوبی وکردی این از ایمان قوی است بخشش از قصاص مهمتر است

ایرانی 3 3 پاسخ 1398/5/23 -10:26

خب اینوک همه میدونستن مگه قراربودبخشیده نشه تاپوله بیت المال هست خیلی کارامیشه کردقتل هم یکیشه نجفی حالابروامریکاانگلیس براخودت لذتشوببراونجاهم چیزایه بهتری گیرت میاد

حسین 2 5 پاسخ 1398/5/23 -10:13

سلام به بردارمیترابگید قدیمی شده پول میگیری دروغ میگی

مصطفی 0 4 پاسخ 1398/5/23 -10:13

خانواده استاد غیرت اقوام کرد را زیر سوال بردند البته بعید میدانم فقط خدا میداند پشت این قضیه چی نهفه ، مرور زمان مشخص خواهد کرد و ماه همیشه پشت ابر باقی خواهد ماند .

vigilant 2 2 پاسخ 1398/5/23 -10:08

شما گفتی ما باور کردیم

پارمیس افضلی 8 0 پاسخ 1398/5/23 -10:01

برادر میترا بسیار کار پسندیده ای کردی خدا رو از خودت راضی نگه داشتی من از اولش پی ام گذاشتم در عفو لذتی هست که در انتقام نیست

علی 2 8 پاسخ 1398/5/23 -09:58

مردم رو چی فرض کردید

کاربر ناشناس 9 0 پاسخ 1398/5/23 -09:23

بهترین کارراکرداقانجفی هم حواص اش راجمع کند.

گمنام 9 9 پاسخ 1398/5/23 -09:06

چقدر پول گرفتین ؟؟ اینو بگو !!

نام 11 4 پاسخ 1398/5/23 -08:55

قاتل با اسلحه رفته اون خانم بیچاره رو از پا در آورده بعد هم بخشیده شد این یعنی ما خیلی خوبیم و بخشنده؟ واقعا جای تأسف داره. ولی باید حتما یه پول زیاد ازش بگیرین تا نفسشو ببرید همینجوری نبخشیدش بدتر از هر بخششی باهاش بکنید تا پسر طفل معصوم آینده ای داشته باشه و آواره نشه.

م 10 8 پاسخ 1398/5/23 -08:40

سلام باتهدید رضایت گرفتن

کدخدا 15 2 پاسخ 1398/5/23 -08:36

باسلام جناب استادالحق که بنده شایسته ای برای خداوند هستی به عنوان مخلوق خدا ازشما به خاطر گذشتتان کمال تشکر رادارم حکم وتسویه اعمال نجفی هم واگذار شد به خداوند متعال باشد که به علت همچنین جنایتی که به خواهر وخانواده شما مرتکب شدند تبارک الله خود برای ایشان تصمیم بگیرند انشالله

ناشناس 25 11 پاسخ 1398/5/23 -08:29

نباید بخشیده میشد تا درس عبرت برای دیگران میشد.

حامی 24 11 پاسخ 1398/5/23 -08:29

تو گفتی ماهم باور کردیم

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks