مظنونین به قتل‌های مرموز در بزرگراه دورافتاده خودکشی کردند

پلیس کانادا پس از تکمیل گزارش کالبدشکافی اجسادی که اخیرا کشف کرده بود، اعلام کرد: دو نوجوان تحت تعقیب و مظنون به قتل‌های مرموز پرونده بزرگراه دورافتاده در این کشور احتمالا با شلیک گلوله خودکشی کرده‌اند.

مظنونین به قتل‌های مرموز در بزرگراه دورافتاده خودکشی کردند

"کام مک لئود" ۱۹ ساله و "بریر اشمگلسکی" ۱۸ ساله کانادایی مظنون به قتل "لوکاس فولر" ۲۳ ساله‌ی اهل استرالیا و "چینا دیز" ۲۴ ساله‌ی آمریکایی و هم‌چنین "لئونارد دیک"‌ ۶۴ ساله کانادایی بودند که اجسادشان در اواسط ماه ژوئیه در امتداد بزرگراهی دور افتاده در شمال استان "بریتیش کلمبیا"ی کانادا کشف شد.

اجساد این دو نوجوان مظنون به قتل در تاریخ هفتم اوت پس از یک جستجوی دو هفته‌ای و عملیات تعقیب ملی در نزدیکی شهر "گیلم" پیدا شد.

پلیس کانادا اعلام کرده که کالبدشکافی قادر به تعیین زمان مرگ این دو نوجوان نیست اما نشانه‌هایی قوی مبنی بر زنده بودن آن‌ها برای دست‌کم چند روز پس از آخرین مشاهده آن‌ها در تاریخ ۲۲ ژوئیه و در جریان جستجوی فشرده در منطقه "گیلم" وجود دارد.

طبق اعلام پلیس این کشور دو سلاح گرم نیز در کنار اجساد "مک لئود" و "اشمگلسکی" کشف شده و بررسی‌های قانونی در حال رسیدگی به این موضوع است که آیا این دو سلاح به قتل "لوکاس فولر"، "چینا دیز" و "لئونارد دیک"‌ مرتبط هستند یا خیر؟ پلیس تاکنون چگونگی شلیک شدن به این سه نفر را اعلام نکرده است.

پدر "بریر اشمگلسکی" نیز ضمن تسلیت به خانواده‌های مقتول اعلام کرده از این اتفاق بسیار متاسف بوده و احساس خانواده‌های قربانیان را به طور کامل درک می‌کند.

بنا بر گزارش رویترز، پلیس کانادا اعلام کرده در حال بررسی "همه یافته های تحقیقاتی تا به امروز" است و امیدوار است که با تکمیل روند بررسی، جزئیات بیشتری را "ظرف چند هفته آینده" اعلام کند.

منبع: برنا

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها