چهره دوم خواننده به‌نام اپرای جهان / اسطورۀ اسپانیایی به آزار جنسی و سوء استفاده از قدرت متهم شد

خوزه پلاسیدو دومینگو، اسطورۀ اپرای اسپانیا به آزار جنسی و سوء‌استفاده از قدرت متهم شد.

چهره دوم خواننده به‌نام اپرای جهان / اسطورۀ اسپانیایی به آزار جنسی و سوء استفاده از قدرت متهم شد

هشت خواننده و یک رقصندۀ اپرا اعلام کرده‌اند که از سوی این آهنگساز، کارگردان هنری و خوانندۀ به‌نام اپرای جهان، مورد آزار و سوء‌استفاده جنسی قرار گرفته‌اند.

به گفتۀ آنها پلاسیدو دومینگو که با بیش از ۵ دهه فعالیت هنری، یکی از مشهورترین و قدرتمندترین مردان دنیای اپراست، چهره دیگری نیز دارد و این چهرۀ دوم مدتهاست به یک راز برون افتاده از پرده، در میان اهالی اپرا تبدیل شده است.

شاکیان او و دیگرانی که در دنیای اپرا فعالند، می‌گویند که این خوانندۀ ۷۸ ساله بارها تلاش داشته که زنان را به روش‌هایی از جمله معلق کردن آنها از شغلشان، برای داشتن رابطه جنسی با او تحت فشار بگذارد.

بر اساس گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس، شاکیان می‌گویند که بارها قربانی مزاحمت‌های جنسی او شده‌اند؛ در رختکن، در اتاق‌های هتل و حتی در جلسۀ کاری.

علاوه بر این ۹ شاکی، ده‌ها زن دیگر نیز به این خبرگزاری گفته‌اند که آقای دومینگو بارها به آنها پیشنهادهای ناراحت کننده داده است از جمله اصرار به داشتن قرارهای ملاقات خصوصی با او.

این خبرگزاری همچنین با شمار قابل توجهی از کارمندان پشت صحنۀ اپرا، معلمان موسیقی همچنین نوازندگان ارکسترهای مختلف گفتگو کرده و آنها نیز تایید کرده‌اند که بارها شاهد رفتارهای نامناسبِ جنسی پلاسیدو دومنیگو بوده‌اند.

در واکنش به این اخبار، پلاسیدو دومنیگو با انتشار بیانیه‌ای این «ادعاها» را که به گفتۀ او از سوی افراد «بی‌نام» مطرح شده است، رد کرد.

منبع: یورونیوز

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها