سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

اعتبارات لازم برای پرداخت مطالبات فرهنگیان تامین شد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از تامین اعتبارات لازم برای پرداخت مطالبات فرهنگیان اعم از پاداش بازنشستگی، معوقات حق‌التدریسی‌ها و اجرای نظام رتبه‌بندی خبر داد.

اعتبارات لازم برای پرداخت مطالبات فرهنگیان تامین شد

سیدجواد حسینی در مورد روند پیگیری مطالبات فرهنگیان، گفت: بخشی از این مطالبات به پاداش بازنشستگی فرهنگیان برمی‌گردد که قرار است در اوایل و اواخر شهریورماه در قالب دو قسط به آنها پرداخت شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تامین منابع مالی مورد نیاز این بخش را از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور پیگیری کردیم، چرا که این مهم برای حق پاداش بازنشستگی سال ۹۷ فرهنگیان در قانون بودجه ۹۸ لحاظ شده که حدود ۵۰ درصد منابع لازم برای آن از محل طرح خرید خدمات و برون سپاری تامین شده است که تا شهریورماه پرداخت خواهد شد.

حسینی یادآور شد: اعتبارات لازم برای پرداخت معوقات حق‌التدریسی‌های سال ۹۷ تا تیرماه امسال تامین شده است، ضمن اینکه تلاش می‌کنیم مبلغ ۲ هزار میلیارد تومانی که برای اجرای نظام رتبه‌بندی فرهنگیان تعیین شده بود تا اول مهرماه به احکام معلمان اضافه شود.

منبع: خانه ملت

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محمد
    0

    چرا همیشه مطالبات فرهنگیان روی آنتن است؟ دادند ندادند می دهند خواهند داد پرداخت بدهی که این همه سر و صدا ندارد

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      در رژیم گذشته نظیر همین ایام به مامعلمین همیشه وعده انشااله سرخرمن میدادندومیدهند.بهای اجناس بالا میرفت ومیرود .ولی حقوقها همان بودکه و بود بود.

  • نااشنا
    0

    این خبر کذب محض است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها