نکته جالب درباره پرکاری و تنوع محصول مهران مدیری!

مهران مدیری تقریبا یکی از پرکارترین ادوار کاری‌اش را سپری می‌کند. او که همین حالا «هیولا» را در شبکه نمایش خانگی دارد، ضبط برنامه «شب‌نشینی» را هم آغاز کرده است.

نکته جالب درباره پرکاری و تنوع محصول مهران مدیری!

مهران مدیری برای شبکه نمایش خانگی پروژه تاک‌شو در دست تولید دارد. او درحالی این پروژه را کلید می‌زند که قرارداد بازی در فیلم «درخت گردو»ی محمدحسین مهدویان را هم بسته است. او امسال یک پروژه سینمایی و «دورهمی» را هم داشته و با تلویزیون برای ساخت سریال هم به توافق رسیده و احتمالا در اواخر سال، باز هم «دورهمی» را روی آنتن خواهد داشت.

تقریبا تمام این کارهای مهران مدیری غیر از فیلم «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی یک اسپانسر واحد داشتند و البته یک تهیه‌کننده.

اما این پرکاری و تکثیر متوالی مهران مدیری در ژانرهای مختلف چرا اتفاق میفتد؟ دراینباره یک روایت جالب وجود دارد. اینکه مهران مدیری با گروه اسپانسرینگش قراردادی برای تولید محتوا ساخته و باید در هر فصل، مقدار مشخصی محصول مختلف فرهنگی در اختیارشان بگذارد و برندش در کنار کارهای آن گروه دیده شود!

این دلیل پرکاری مهران مدیری در یکی دو سال اخیر است که یک روز سینماست، یک روز تلویزیون، روز بعد کنسرت موسیقی و یکباره شبکه نمایش خانگی و برنامه برای پلتفرمهای اینترنتی!

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها