چرا این دختر بچه اینقدر پیر شده؟

دختر بچه ۱۰ ساله‌ای به علت نامشخصی در سنین بسیار کم در حال تجربه زندگی ۶۰ ساله با عنوان مادر بزرگ می‌باشد.

چرا این دختر بچه اینقدر پیر شده؟

دانش آموز 10 ساله در جسم انسان 60 ساله!

دختربچه 10 ساله‌ای به نام "بو راکچینگ" از کامبودیا متاسفانه از بدو تولد با بیماری خاصی که بسیار نادر است به دنیا آمد که این بیماری تمام کودکی او را تسخیر کرده است و اجازه بازی و تفریح را نمی‌دهد! این بیماری دختر 10 ساله را به دلیل افتادگی و ایجاد چروک بیش از حد تبدیل به یک پیر زن 60 ساله کرده است.

دلایلی که برای این بیماری تشخیص داده شده‌اند، پیری زودرس ، لیپودیستروفی پیش رونده و کوتیس لاگزا می‌باشند که بی شک او مبتلا به یکی از این 3 بیماری می‌باشد و به همین دلیل در این سن کم چنین زندگی سخت و دشواری را تحمل می‌کند. بو هرگز هیچ معالجه ای انجام نداده است.

چرا این دختر بچه اینقدر پیر شده؟

او توسط دوستان و هم سن و سال های خود طرد شده است چرا که او مبتلا به بیماری دردناکی می‌باشد و از این رو حتی او را مورد تمسخر قرار می‌دهند. این در حالی است که حتی خواهر و یا برادر او، آنرا بجای خواهر، پیرزن صدا می‌کنند که در روحیات او تاثیرگذار بوده است.

چرا این دختر بچه اینقدر پیر شده؟

بو در طی سخنانی این گونه گفت :" من چهره زیبا می‌خواهم. می‌خواهم جراحی کنم. دوستانم من را تمسخر می‌کنند. در میان همه برادران و خواهرانم، من تنها فرد با چهره پیر هستم. همه آنها چهره جوان دارند. آنها من را بجای خواهر، مادر بزرگ نامیده‌اند. من از آنها خواستم تا ادامه ندهند، اما باز آنها طعنه میزنند."

چرا این دختر بچه اینقدر پیر شده؟

اما یک راهب بودایی در طی سخنانی پیش‌بینی عجیبی را اعلام کرد و آن هم این بود که او در زندگی قبلی و گذشته‌اش کار نامناسبی را مرتکب شده است و به همین دلیل چنین اتفاقی برای او افتاده است. از قرار معلوم گویی بو نیز این پیش‌بینی را قبول کرده است!

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ایرانی
    0

    حتما یه حکمتی تو کاره اخیییییییییییییی

    نظرات شما -
    • همشهری
      0

      اون از بچه گی به این بیماری مبتلا شده چه ربطی به گناه داره که اقای راهب بودای پیش بینی کرده واقعا مسخره است با این خبرهای دروغ .....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها