مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی معرفی شد

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه جانشین سید میعاد صالحی مدیرعامل برکنار شده صندوق بازنشستی کشوری را معرفی کرد.

مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی معرفی شد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تغییر و تحولات انجام شده در صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد : هدف اصلی خدمت رسانی به بازنشستگان است و هیچ اولویتی مهم تر از تداوم خدمت رسانی مناسب به جامعه هدف صندوق و حفاظت از اموال و منافع آنان وجود ندارد .

با توجه به دیدگاه ها و نظرات مختلف نهادهای نظارتی درخصوص شرایط عمومی احراز برای مسئولیت کلی ارکان صندوق ها و به منظور ایجاد شرایط با ثبات تر در مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری تصمیم بر آن شد تا ازحضوردکتر " سید میعاد صالحی " در مسئولیت دیگری استفاده گردد و تا زمان اظهارنظر روشن سازمان اداری و استخدامی درخصوص شرایط احرازافراد معرفی شده به آن سازمان " نعمت اله ایزدی " که ریاست هیات مدیره صندوق را برعهده دارد ، سرپرستی صندوق بازنشستگی کشوری را برعهده خواهد داشت .

منبع: خبرآنلاین

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • اسماعیل
    0

    ای کاش علت تعویض رئیس صندوقها گفته میشد مثلا"فلان کارراکرده که نباید میکردتارئیس جدیداون کارها رانکند تاامنیت شغلی داشته باشد

    نظرات شما -
    • حسنعلی بذرافشان
      0

      سلام تا کسی میخواد کار کنه برش میدارند

  • موسوی
    0

    سلام اینکه یک فردی سالم و کارآمد به دلایل واهی ( از سوی دولت و شخص رییس جمهور ) تعویض شود برای ما مردم جای تعجب ندارد چرا که این گروه حاکم بر دولت آمده اند تا بصورت قانونی ثروت مردم را چپاول کنند و مردم را به خاک سیاه بنشانند . وگر نه مملکت ایران با این همه ثروت و دارایی عینی و معنوی را دست هر انسان سالمی ولو بی تخصص بسپاری حداقل مردم در فقر مطلق بسر نمی برند چه رسد به اینکه اون آدم متخصص باشه . نتیجه اینکه مجموعه دولت و رییس جمهور همه فاسدند و وجود آدم سالم را بر نمی تابند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها