رابرتسون: لیورپول مصمم به فتح سوپرجام اروپا

اندی رابرتسون ستاره لیورپول در آستانه جدال این تیم با چلسی در سوپرجام اروپا می‌گوید قرمزهای آنفیلد به دنبال فتح جام‌های بیشتر هستند.

رابرتسون: لیورپول مصمم به فتح سوپرجام اروپا

اندی رابرتسون، ستاره لیورپول در آستانه جدال این تیم با چلسی در سوپرجام اروپا می‌گوید لیورپولی‌ها قصد ندارد تنها به فتح لیگ قهرمانان در فصل گذشته بسنده کنند و امسال تنها به فکر فتح جامهای متعدد هستند و قصد دارند این روند را با قهرمانی در سوپرجام اروپا آغاز کنند.

لیورپول در پایان فصل گذشته با پیروزی مقابل تاتنهام در شهر مادرید موفق شد به دوران هفت ساله بدون جام خود پایان داده و جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد. اما قرمزهای آنفیلد یک هفته پیش از آن با اختلافی اندک از قهرمانی در لیگ برتر جزیره بازمانده بودند.

لیورپولی‌ها که همچنان به خاطر ناکامی یک امتیازی‌شان در قهرمانی لیگ برتر سال گذشته ناراحت هستند امسال مصمم به جبران بوده و قصد دارند چند عنوان قهرمانی بدست آورند.

رابرتسون در آستانه دیدار لیورپول و چلسی در سوپرجام اروپا که در استانبول برگزار خواهد شد می‌گوید مرسی‌سایدی‌ها امسال با تمام قوا به دنبال فتح جامهای متعدد هستند و می‌خواهند این روند را از روز چهارشنبه در استانبول آغاز کنند.

رابرتسون در این باره گفت:" ما می‌خواهیم جامهای بیشتری فتح کنیم. هیچکس در لیورپول نمی‌خواهد به لیگ قهرمانان سال گذشته بسنده کند. ما گروه بازیکن‌های فعلی لیورپول تا حالا فقط یک جام بدست آورده‌ایم و آن قهرمانی چمپیونزلیگ بوده".

ستاره لیورپول در ادامه گفت:" ما جامهای بیشتری می‌خواهیم ولی می‌دانیم این کار چقدر دشوار است. سوپرجام اروپا اولین فرصت ما برای رسیدن به این هدف است و اگر موفق به فتحش شویم فوق‌العاده می‌شود. اما این تازه شروع یک فصل شلوغ و پرهیاهو برای ما است".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها