باشگاه یونانی بی‌خیال مدافع تراکتور نمی‌شود

باشگاه اوفی سرته با ارسال نامه جدید به تراکتور درخواست مجدد خود برای جذب ایمان سلیمی را ارائه کرد.

باشگاه یونانی بی‌خیال مدافع تراکتور نمی‌شود

ایمان سلیمی مدافع 23 ساله تراکتور از مدت ها قبل با پیشنهادی از سوی اوفی سرته یونان مواجه شده اما با توجه به قراردادی که با سرخپوشان آذربایجان دارد نمی تواند آزادانه راهی لیگ یونان شود.

از این رو باشگاه اوفی سرته درخواست رسمی خود برای جذب سلیمی را به تراکتوری ها ارسال کرده بود اما مسئولان باشگاه تبریزی هیچ واکنشی نشان ندادند و با توجه به تداوم حضور این مدافع در تمرینات تراکتور گفته شد که انتقال او به یونان منتفی شده است.

با این وجود اما مسئولان باشگاه اوفی سرته همچنان به دنبال جذب ایمان سلیمی هستند. آنها بعد از آنکه پاسخی از سوی تراکتور به درخواست اول شان دریافت نکردند، نامه جدیدی را به این باشگاه ایمیل کردند و خواهان پاسخگویی آنها شدند.

گفته می شود در این درخواست مسئولان یونانی اعلام کرده اند که حاضرند مبلغ خوبی برای آزاد شدن سلیمی به تراکتور پرداخت کنند و باید دید واکنش سرخپوشان به این نامه جدید چه خواهد بود.

در این خصوص مصطفی دنیزلی مخالفت رسمی اش را با انتقال سلیمی به یونان اعلام کرده اما در صورتی که تراکتوری ها بتوانند یک مدافع وسط جدید به خدمت بگیرند، احتمال آزادکردن سلیمی از سوی آنها بیشتر می شود. حال باید منتظر ماند و دید در نهایت این ماجرا چه سرنوشتی پیدا می کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها