فرمانده گرگان خبرداد:

اعلام کاندیداتوری ۵۰ نفر برای انتخابات مجلس / آمادگی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی

فرماندار گرگان مهم‎ترین اولویت امسال را برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: تاکنون ۵۰ نفر به صورت رسمی و غیر رسمی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا اعلام آمادگی کرده‌اند.

اعلام کاندیداتوری ۵۰ نفر برای انتخابات مجلس / آمادگی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی

محمد حمیدی با حضور در دفتر در گرگان با بیان اینکه این شهرستان یک چهارم جمعیت استان گلستان را در خود جای داده است، اظهار داشت: بسیاری از اتفاقات استان در این شهرستان رخ می‌خواهد و گرگان به ویژه از نظر سیاسی و اجتماعی پیچیدگی‌های خاص به خود را دارد که حتی با بسیاری از کلانشهرها نیز برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان زیادی از جرایم استان در شهرستان گرگان به وقوع می‌پیوندد، گفت: گرگان به دلیل وسعت و جمعیت زیاد یکی از بسترها برای بروز و وقوع جرایم است.
حمیدی حاشیه‌ نشینی و گسترش سکونتگاه‌های غیرمجاز را از دیگر آسیب‌های مهم و بزرگ در شهرستان گرگان برشمرد و افزود: وزارت کشور برای انجام مطالعه در دو منطقه انجیرآب و اوزینه 600 میلیون تومان اعتبار به استان اختصاص داده است.

شرکت‌های تسهیل‌گری در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، زیرساختی، اقتصادی و غیره این مناطق را موردمطالعه قرار می‌دهند.
وی ادامه داد: بخشی از اقداماتی که در مناطق حاشیه‌ نشین و سکونتگاه‌های غیررسمی در حال انجام بوده به صورت جزیره‌ای است که تلاش می‌کنیم تا جلوی این رویه را بگیریم و به نتیجه مطلوب برسیم.
50 نفر برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس اعلام آمادگی کردند.
فرماندار گرگان مهم‎ترین اولویت امسال را برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: پیچیدگی‌ موضوعات انتخاباتی در گرگان زیاد است و اتفاقات این شهرستان بر همه استان اثر دارد.
وی افزود: تا کنون 50 نفر به صورت رسمی و غیررسمی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا اعلام آمادگی کرده‌اند.
حمیدی ادامه داد: حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا دارای دو شهرستان با دو قومیت و مذهب مختلف است و در عین حال کثرت نامزدها نیز حساسیت کار را بالا می‌بَرد.
وی با بیان اینکه گرگان آمادگی برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی را دارد، گفت: گروه‌ها و کمیته‌های مختلف سازماندهی شده‌اند و مباحث مربوط به فناوری اطلاعات و البته مباحث امنیتی انتخابات پیش‌رو در حال بررسی است.

منبع: تسنیم

2956

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها