پائولو دیبالا؛ تنها یک قدم تا پوشیدن لباس PSG

پائولو دیبالا، هافبک آرژانتینی یوونتوس در آستانه انتقال به پاری سن ژرمن قرار دارد.

پائولو دیبالا؛ تنها یک قدم تا پوشیدن لباس PSG

مائوریتسیو ساری، سرمربی جدید یوونتوس چند روز قبل تلویحا اعلام کرد این باشگاه باید پائولو دیبالا را به فروش برساند و به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این هافبک خلاق در روزهای آتی راهی پاری سن ژرمن خواهد شد.

گاتزتا دلا اسپورت مدعی شد جلسه ای میان خورخه آنتوان و مدیران باشگاه فرانسوی برای انتقال پائولو دیبالا انجام می شود و احتمال زیادی برای توافق بین طرفین وجود دارد. قرار است باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد 5 ساله به ارزش 12 میلیون یورو در فصل را به هافبک یوونتوس ارائه دهد که به احتمال فراوان مورد قبول قرار خواهد گرفت.

با فروش پائولو دیبالا، یوونتوس برای خرید مائورو ایکاردی اقدام خواهد کرد. مهاجم آرژانتینی اینتر جایی در فهرست این تیم ندارد اما نراتزوری حاضر به فروش وی با رقمی کمتر از 80 میلیون یورو نیست و یوونتوس می تواند بعد از فروش پائولو دیبالا، با خیال راحت برای خرید این بازیکن اقدام کند.

اینتر علاقمند بود ایکاردی را با دیبالا معاوضه کند اما یوونتوس این پیشنهاد را نپذیرفت و ترجیح داد ستاره آرژانتینی خود را به جایی خارج از ایتالیا بفرستد. منچستریونایتد و تاتنهام نیز در تابستان امسال برای خرید دیبالا وارد عمل شده بودند اما این تمایلی به انتقال به لیگ برتر از خود نشان نداده بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها