ستاره برزیلی بارسلونا؛ جدیدترین هدف بایرن مونیخ

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا ممکن است در روزهای پیش رو راهی بایرن مونیخ شود.

ستاره برزیلی بارسلونا؛ جدیدترین هدف بایرن مونیخ

بارسلونا همچنان علاقمند به فروش فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی خود در تابستان امسال است و امروز نشریه آ.اس اخباری در مورد احتمال حضور این بازیکن در بایرن مونیخ در روزهای آتی داد.

اولویت بارسلونا معاوضه فیلیپ کوتینیو با نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن است اما در روزهای اخیر اخباری در مورد عدم تمایل فرانسوی ها به خرید این بازیکن شنیده شده است.

به نظر می رسد دو راه حل پیش روی بایرن مونیخ برای جذب کوتینیو وجود دارد: یکی انتقال قرضی دو ساله از بارسلونا و پرداخت حقوق این ستاره برزیلی همانند دورانی که خامس رودریگز را در اختیار داشت، و دیگری جذب یک ساله کوتینیو با بند اجباری خرید در تابستان آینده.

بعد از مصدومیت طولانی مدت لروی سانه و منتفی شدن انتقال او به بایرن مونیخ، این تیم به دنبال جذب یک ستاره طراز اول است و اگرچه انتقال ایوان پریشیچ، وینگر کروات اینتر به مونیخ قطعی شده است، اما هنوز فصل نقل و انتقالات تابستانی برای بایرن تمام نشده است.

البته انتقال فیلیپ کوتینیو به مونیخ آسان نخواهد بود و باواریایی ها ابتدا باید سر قیمت این ستاره برزیلی با بارسلونا به توافق برسند. در اوایل تابستان بایرن برای خرید عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسلونا دست بکار شد که به نتیجه ای نرسید و حالا فیلیپ کوتینیو دومین بازیکن مدنظر این تیم از نوکمپ است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها