یوونتوس به دنبال یک خرید آزاد و بزرگ دیگر

یوونتوس قصد دارد برای جذب کریستن اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام با این بازیکن به توافق دست یابد.

یوونتوس به دنبال یک خرید آزاد و بزرگ دیگر

یوونتوس در سالهای اخیر استاد جذب بازیکنان آزاد بوده و ستاره های بزرگی طی این فصول راهی تورین شده اند. در همین تابستان نیز یووه موفق به خرید آرون رمزی و آدرین رابیو شده و قصد دارد برای جذب یک هافبک دیگر نیز اقدام کند.

قرارداد کریستن اریکسین، هافبک دانمارکی تاتنهام یک سال دیگر با این تیم به پایان می رسد و بعید است اسپرز قادر به تمدید قرارداد این بازیکن باشد. در اوایل تابستان اخباری در مورد احتمال انتقال اریکسن به رئال مادرید و در روزهای پایانی منچستریونایتد منتشر شد اما برچسب 130 میلیون یورویی برای بازیکنی که تنها یک سال قرارداد دارد، باعث انصراف مشتریان کریستن اریکسن شد تا در نهایت این بازیکن یک فصل دیگر هم در تاتنهام ماندنی شود.

طبق ادعای دیلی میل، مذاکرت رسمی کریستن اریکسن با یوونتوس در زمستان پیش رو آغاز خواهد شد و ممکن است حتی پیش از شروع فصل بعد، انتقال این بازیکن به تورین نهایی شود.

خود کریستن اریکسن در تابستان امسال علاقمند به انتقال به لالیگا بود و تیم هایی چون اتلتیکومادرید و رئال مادرید نیز برای خرید او پیشقدم شده بودند اما سال دیگر و با به پایان رسیدن قرارداد این هافبک دانمارکی، جذب او برای تیم های مطرح اروپایی بسیار آسان تر خواهد بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها