کین: تاتنهام می تواند قهرمان لیگ برتر شود

هری کین، کاپیتان و مهاجم تاتنهام بعد از پیروزی این تیم مقابل استون‌ویلا می‌گوید تاتنهام توان قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر را دارد.

کین: تاتنهام می تواند قهرمان لیگ برتر شود

هری کین، کاپیتان و مهاجم تاتنهام که تیمش در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس موفق شد استون‌ویلا را شکست داده و اولین سه امتیاز را بدست آورد می‌گوید تاتنهام از توان کافی برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار است.

تاتنهام که فصل گذشته با درخشش در لیگ قهرمانان اروپا تا فینال رقابتها راه یافت اما در فینال مقابل لیورپول یورگن کلوپ کم آورد و نتوانست جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر ببرد، با شروع فصل جدید تمام تمرکز خود را به لیگ برتر انگلیس معطوف کرده و کاپیتان این تیم هری کین می‌گوید اسپرز از توان کافی برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار است.

هری کین در این باره گفت:" ما سال گذشته تا یک مدت نمی‌گذاشتیم منچسترسیتی و لیورپول از ما خیلی فاصله بگیرند و بعد از ژانویه بود که آنها موفق شدند خودشان را از ما جدا کنند و فاصله بین ما و آنها بیشتر شد. امسال باید حواس‌مان باشد که شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشیم. لیورپول روز جمعه و سیتی روز شنبه نشان دادند که امسال استاندارد لیگ برتر چقدر بالا است. ما هم باید تا زمانی که در توان‌مان است خودمان را نزدیک آنها نگه داریم".

کاپیتان انگلیسی و ملی‌پوش تاتنهام در ادامه گفت:" ما اعتقاد راسخ داریم که می‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم هر چند هنوز راه درازی در انتظارمان است".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها