اختلاف نظر پی اس جی و رئال برای انتقال نیمار

پی اس جی به طور پیوسته با سران رئال در حال مذاکره برای انتقال نیمار است ولی دو طرف هنوز به توافق قطعی نرسیده اند.

اختلاف نظر پی اس جی و رئال برای انتقال نیمار

از چند روز گذشته داستان جدایی نیمار از پی اس جی ابعاد تازه تری پیدا کرده است. به خصوص پس از مصاحبه لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی که عنوان داشت مذاکرات جدایی نیمار پیشرفت زیادی داشته، مشخص شد که تحت هیچ شرایطی دیگر امکان ندارد نیمار در پاریس ماندنی شود. اتفاقات شب گذشته در جریان بازی پی اس جی و نیم المپیک در ورزشگاه پارک دو پرنس هم مزید بر علت شد تا تردیدها در این مورد از بین برود. نیمار که البته در این بازی حضور نداشت، بارها مورد توهین هواداران پی اس جی قرار گرفت و دیگر چاره ای جز جدایی برای وی نمانده است.

تمایل او بازگشت به بارسلونا است ولی بارسا آخرین تیمی است که سران پی اس جی قصد مذاکره با آن را دارند و تاکنون همه پیشنهادات این باشگاه را رد کرده اند. به همین دلیل بارسا از نیمار خواسته تا به صورت علنی از تمایلش برای بازگشت حرف بزند. اتفاقی که باعث خواهد شد رئال از جذب او عقب نشینی کرده و برای پی اس جی راهی جز مذاکره با بارسا نماند.

تا به امروز چنین اتفاقی رخ نداده و پی اس جی با رئال مادرید در حال مذاکره برای انتقال نیمار است. هرچند برخی منابع معتقدند که هدف لئوناردو از آن مصاحبه تحت فشار قرار دادن رئال و بارسا بود و در واقع مذاکرات پیشرفت خاصی نداشته اما "LE10SPORT" امروز ادعا کرد که اخیرا رئال پیشنهادی 120 میلیون یورویی بعلاوه خامس را به پی اس جی پیشنهاد داده که با مخالفت روبرو شد.

پی اس جی عنوان کرده است که ایسکو را به جای خامس می خواهد اما زیدان قصد از دست دادن ایسکو را ندارد. در واقع مذاکرات به سطح بالایی رسیده اما روی قضیه معاوضه بازیکن اختلاف نظر وجود دارد. پی اس جی همچنین خواهان در اختیار گرفتن کیلور ناواس یا تیبو کورتوا نیز شده و هنوز پاسخی از رئال نگرفته است.

روز گذشته همچنین رادیو مونته کارلو ادعا کرده بود که پی اس جی حاضر است در ازای 100 میلیون یورو بعلاوه کوتینیو، نیمار را به بارسلونا واگذار کند. باید دید در میان این همه اخبار ضد و نقیض، در نهایت سرنوشت ستاره برزیلی چه خواهد شد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها