داداش‌زاده: علی دایی قد بلند است و اضافه وزنش نشان نمی‌دهد

بهزاد داداش زاده بازیکن اسبق فوتبال کشورمان امروز در برنامه سلام صبح بخیر صحبت‌های جالبی درباره موضوع اضافه وزن ورزشکاران مطرح کرد.

داداش‌زاده: علی دایی قد بلند است و اضافه وزنش نشان نمی‌دهد

داداش زاده در ابتدا گفت: فوتبال زمان ما حرفه ای نبود و ما روزی دو ساعت تمرین می کردیم و بعد باید دنبال یک لقمه نان می رفتیم. من زمانی که آمدم تهران و برای پرسپولیس بازی می کردم به قول آقای پنجعلی هروز باید می افتادم دنبال پاس کردن چک هایم. آنموقع ماشین خرید و فروش می کردیم. بعد ساک را برمی داشتیم و می رفتیم سر تمرین. الان وقتی زمانه عوض شده است. فوتبالیست ها پول حرفه ای می گیرند و مدام تمرین دارند و استایلشان را حفظ می کنند. اینها نسل جدید باید ببینم در 10 سال آینده چه می شوند.


وی افزود: من تا قبل از خرداد که اوج فعالیت من در شغل مدرسه فوتبالم هست، 118 کیلو بودم اما الان 8 کیلو کم کرده ام. من از 7 صبح مدام زیر آفتاب هستم و حسابی آفتاب سوخته شده ام و سیاه هستم اما به لطف گریمور شما حالا پوستم روشن شده است!


این بازیکن سابق فوتبال درباره اینکه آیا او رکورددار اضافه وزن است، گفت: همه می گویند من. ولی از من هم بپرسید می گویم یکی دیگر است. دوستانم را می بینم تعجب می کنم. ولی خودم آنها را می بینم تعجب می کنم. مثل علی دایی، قلعه نویی و... دایی قد بلندی دارد و نشان نمی دهد اما الان چیزی که ما دیده بودیم نیست. مشکل اضافه وزن هم ناشی از تنبلی و کم تحرکی است. مثلا خود من از ساعت 9 تا 12، 1 در دفترم می نشینم. یه لقمه هم می خوریم و ساعت سه می رویم سر تمرین.


داداش زاده با دیدن تصویری از خود که اضافه وزن زیادی در آن دارد گفت: این عکس برای بازی های پیشکسوتان پرسپولیس است. بازی دوستانه می کنیم.


او با دیدن تصویری از صمد مرفاوی گفت: الان ایشان کم تحرک است. البته من از روزی که دیدم وزنش زیاد نبود. شما آقای فنونی زاده را ببیند. از 40 سال قبل تا الان هیکلش همین است ولی ظاهرش عوض شده است.


داداش زاده با دیدن تصویر قبل و بعد از چاقی قلعه نویی، منصوریان و پروین تاکید کرد: فکر می کنم قلعه نویی 110 کیلو باشد، منصوریان قد بلندتر است و معلوم نمی کند و فکر کنم 100 کیلو باشد. علی آقای پروین هم خیلی وزن اضافه کرده و حالا فکر کنم 100 کیلو باشد. البته الان وزنش کمتر شده است.


این بازیکن سابق فوتبال درباره کله پاچه خوری پروین نیز گفت: ما در ماه رمضان تمرین داشتیم و افطار مهمان آقای عرب شدیم که سیرابی و کله پاچه به ما داد البته من بیشتر تماشا کردم.


داداش زاده در پاسخ به این سوال که آیا همان کله پاچه خوردن ها باعث شد کار علی پروین به بیمارستان بکشد با لبخند اظهار داشت: بله می گویند تقصر آقای عرب بوده! او با دیدن تصویری از دست نشان گفت: رکورد او بالاتر از من است. فکر کنم الان 120 کیلو است.


داداش زاده درباره اضافه وزن مهرداد میناوند توضیح داد: خودش می گوید به خاطر مریضی ای که دارد کورتون می زند و به خاطر همین چاق شده است.


بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس درباره دایی یادآور شد: عکسی که شما نشان دادید برای سه ماه قبل است. او حالا بیشتر چاق شده است.


داداش زاده درباره اضافه وزن کریمی و شاهرودی هم گفت: او تازه تمرین هم می کند. تحرک موثر است. اگر فکر آسوده باشد اضافه وزن نمی آوریم. رضا شاهرودی را می بینم اراده اش خوب است و زود لاغر می شود.


وی درباره یکی از پرسپولیسی ها که جراحی کوچک کردن معده انجام داد اضافه کرد: یکی از دوستان این کار را کرد و من به او گفتم اگر رعایت نکنی چاقی ات برمی گردد و او رعایت نکرد و وزن او برگشت. حالا اسمش را نمی گویم. حتی دکتر او به من پیشنهاد داد و کلی هم تعقیبم کرد ولی من با این هیکلم از دست او فرار می کنم تا مبادا گیرش بیفتم.


این بازیکن در پایان درباره شکمو ترین بازیکن تیم ملی هم گفت: بازیکنان زیادی بودند از جمله جمشید شاه محمدی و کریم باقری، محمد نوازی، علی لطیفی و پرویز برومند اینها آنقدر می خوردند اما سیر نمی شدند بلکه خسته می شدند که کنار می رفتند!

منبع: بانک ورزش

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها