لوکاکو باید مسیر این ستاره‌ها را در اینتر طی کند

گرانترین خرید تاریخ اینتر در مسیری قرار دارد که بازیکنان بزرگی در آن توانستند بدرخشند و گل‌های زیادی برای افعی‌های فوتبال ایتالیا به ثمر برسانند.

لوکاکو باید مسیر این ستاره‌ها را در اینتر طی کند

روملو لوکاکو سرانجام بعد از مدت‌ها از منچستر یونایتد جدا شد. یوونتوس و اینتر دو مشتری جدی این مهاجم بلژیکی بودند اما او در نهایت ترجیح داد که راهی اینتر شود. این باشگاه ایتالیایی برای خرید جدید خود ۷۵ میلیون پوند پرداخت کرد تا گرانترین خرید تاریخ این باشگاه لقب بگیرد. حالا همه از لوکاکو انتظار دارند که ماشین گلزنی اینتر و آنتونیو کونته در این فصل باشد.

بزرگان زیادی در خط حمله اینتر حضور داشتند و توانست گل‌های زیادی برای این تیم به ثمر برسانند و حالا نوبت به لوکاکو رسیده است تا یکی از این بازیکنان بزرگ باشد. او قراردادی بلند مدت با تیم اینتر امضا کرده و این فرصت را دارد که سال‌ها در خط حمله اینتر بدرخشد.

* الکساندرو آلتوبلی ۲۰۹ گل در ۴۶۶ بازی

یکی از بهترین مهاجمان تاریخ اینتر بود. در واقع او در کنار جوزپه مه آتزا تنها بازیکنی بود که توانست بیش از ۲۰۰ بار در اینتر گلزنی کند.

* یورگن کلینزمن ۴۰ گل در ۱۲۳ بازی

در تیمی که آندریاس برمه و لوتار ماتئوس نیز بازی کرده بودند، یک آلمانی دیگر این بار در خط حمله درخشید و توانست گل‌های متعددی برای تیمش به ثمر برساند. او با اینتر جام یوفا را بله دست آورد.

* رونالدو ۹۹ گل در ۹۹ بازی

او در همان فصل اول حضورش در اینتر با به ثمر رساندن ۲۵ گل ارزش‌های بالایش را نشان داد ولی مصدومیت شدید زانو، روزهای تلخی برای او در ادامه رقم زد.

* کریستین ویری ۱۲۳ گل در ۱۹۰ بازی

ویری در سال ۱۹۹۹ با رکورد ۴۶ میلیون یورو که بیشترین رقم پرداختی برای یک بازیکن در تاریخ بود به اینتر پیوست. او زوج خطرناکی با رونالدو تشکیل داده بود و در سال ۲۰۰۳ با زدن ۲۴ گل توانست عنوان آقای گلی را در لیگ ایتالیا به دست بیاورد. بعد از یک مصدومیت سنگین، او دیگر بازیکن سابق نشد.

* زلاتان ایبراهیموویچ ۶۶ گل در ۱۱۶ بازی

ایبرا در سال ۲۰۰۶ بعد از رسوایی کالچوپولی از یوونتوس جدا شد و به اینتر پیوست و با این تیم سه بار پیاپی قهرمانی در لیگ ایتالیا را به دست آورد. اینتر در اولین فصل با او رکورد زد و ۹۷ امتیاز در یک فصل به دست آورد.

* ساموئل اتوئو ۵۳ گل در ۱۰۱ بازی

تقریبا یک گل در هر دو دیدار. او مدت زیادی در اینتر نماند ولی در همان مدت با گل‌های زیاد خود به این تیم کمک کرد تا به سه گانه در فوتبال اروپا دست یابد و لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها