حریق انبارهای چوب در میدان توحید مشهد مهار شد

رئیس آتش‌نشانی مشهد از مهار آتش سوزی انبارهای چوب خیابان موحدین در میدان توحید مشهد ، با حضور به موقع و موثر آتش نشانان خبر داد.

حریق انبارهای چوب در میدان توحید مشهد مهار شد

به گزارش مشهد فوری ،به نقل از روابط عمومی و بین الملل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد آتشپاد دوم امیر عزیزی با بیان این مطلب افزود: حوالی ساعت ساعت ۲۳ و سی سه دقیقه شب گذشته حادثه آتش سوزی در انبارهای بزرگ چوب در خیابان موحدین مشهد به سامانه ۱۲۵ اعلام که بلافاصله ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع و بافت تجاری، مسکونی منطقه، ده ها آتش نشان را به همراه خودروهای سبک و سنگین اطفاء حریق و ۲ دستگاه نردبان پلتفرم ، ماشین های حامل تجهیزات تنفسی و چندین دستگاه تانکر آبرسانی از شهرداری را به محل حادثه اعزام کرد.

وی اظهار كرد: دراین حادثه مقدار زیادی چوب، تخته، الوار و پالت های چوبی در دو انبار بزرگ به دلایل نامشخص، دچار آتش سوزی شده بود.

عزیزی با بیان اینكه آتش كاملا شعله ور و درحال گسترش بود افزود: در مجاورت محل آتش سوزی، چندین انبار دیگر ، مغازه و منزل مسکونی وجود داشت كه آتش نشانان در یک عملیات هماهنگ و مداوم موفق به مهار آتش و پیشگیری از سرایت حریق به بافت پیرامونی محل حادثه شدند.

این مقام مسئول در آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد ، این آتش سوزی با تلاش موثر و بموقع نیروهای آتش نشان، بدون هرگونه مصدومی در کمتر از ۹۰ دقیقه خاموش شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: با توجه به تجاری بودن محل و نیز چیدمان غیر اصولی مصنوعات چوبی در این انبارها و دیگر اقلام قابل اشتعال و سریع الاشتعال در محل روند، لکه گیری و کاوش این آتش سوزی با دقت زیاد همراه بود که این عملیات با حضور ۱۰۰ آتش نشان و ۵۰ خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق تا حوالی ظهر امروز دوشنبه ادامه داشت.

رئیس آتش نشانی مشهد تصریح کرد : در این آتش سوزی به هفت باب مغازه خسارت های وارد آمد و با توجه به گستردگی این آتش سوزی ، اعلام علت دقیق وقوع این حریق نیازمند بررسی های دقیق تر کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد است.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها