سرقت لوازم خودرو توسط دو جوان سوناتا سوار

رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه، از دستگیری سارق لوازم خودرو خبر داد.

سرقت لوازم خودرو توسط دو جوان سوناتا سوار

به گزارش خبر فوری ، سرهنگ احمد گودرزی، گفت: هفت صبح روز گذشته بود که ماموران گشت کلانتری حین گشت زنی های خود در این محدوده به یک دستگاه سوناتای مشکوک پارک شده در کنار خیابان برخورد کردند که یک نفر از آن پیاده شده و در حال وررفتن با خودروی ۲۰۶ دیگری بود.

وی ادامه داد: هنگام نزدیک شدن ماموران به این فرد، سریعا او سوار بر صندلی شاگرد خودروی سوناتا، به همراه همدستش که راننده دستگاه بود از محل متواری شدند و طی تعقیب و گریز، پلیس مجبور به تیراندازی هوایی شد که با اینحال متهمان همچنان به سمت خیابان نبرد جنوبی متواری بودند.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه ماموران به صورت مستقیم چند تیر به سمت لاستیک های خودرو شلیک کردند در حالیکه متهمان چند عدد ضبط و پنل خودرو را از داخل به بیرون پرتاب می کردند؛ بعد از دقایقی خودرو بالاخره متوقف و راننده خودرو سریعا پس از این متواری شد و ماموران موفق به دستگیری یک متهم شدند.

بنابراین گزارش، متهم دستگیر شده همان فردی است که توسط ماموران حین سرقت از خودروی پژو ۲۰۶ دیده شده بود و تلاش های پلیس برای دستگیری همدست فراری او که صاحب خودروی سوناتای توقیف شده است، جریان دارد.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها