مستند دختران نینجا «عصر جدید» امشب روی آنتن می‌رود

مستندی از زندگی دختران نینجا فینالیست «عصر جدید» امشب حوالی ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود.

مستند دختران نینجا «عصر جدید» امشب روی آنتن می‌رود

برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی برنامه پرمخاطب «عصر جدید» تا آماده شدن برای مرحله نهایی، باید مانند مرحله دوم این برنامه در دوره‌های باشگاه مهارت «عصر جدید» شرکت کنند و با استادان حرفه‌ای و صاحب نام هر رشته تمرین کنند.

محمد زارع و پارسا خائف، سعید فتحی روشن و فاطمه عبادی و گروه دختران نینجا از میان بیش از ۳۰۰ گروه شرکت کننده به فینال رسیده اند.

قسمت‌های جدید برنامه «عصر جدید» هم فعالیت شرکت کنندگان در باشگاه مهارت را به نمایش خواهد گذاشت و هم با تدارک بخش‌های متنوعی از گفتگو با داوران و دیدگاه اشخاص مختلف و تماشاچیان حاضر در استودیو و خانواده شرکت کنندگان این برنامه، مخاطبان پر و پا قرص «عصر جدید» را تا پخش مرحله نهایی همراهی خواهد کرد.

امشب مستند زندگی دختران نینجا فینالیست «عصر جدید» حوالی ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود.

گفتنی است هیجان انگیزترین قسمت این برنامه ۲۸ مرداد همزمان با شب عید غدیر، از آنتن شبکه ۳ سیما پخش می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی
    0

    عصر جیدی برنامه ریزی شده است و مشخص است که برای بالا امدن بعضی افراد و گروهها برنامه ریزی شده است و رای های مردمی هم دستکاری میشود . بدون شک نمایش دختران نینجا حرکتی ضد اسلامیست و نباید در حضور عام اجرا شود و در ثانی رقیب دختران نینجا بسیار بهتر و برنامه اش بهتر و قابل مقایسه نبود و در رای مردمی دختران نینجا رای مردمی را بدست اوردند و بدون شک تقلب شده است . مگر مردم کورند که تشخیص ندهند گروه نینجا از رقیبش خیلی پائین تر است . به هر حال در صدا و سیما این نوع حق کشی ها زیاد اتفاق میفتد . وقتی وجدان نیست کار میشود همین .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها