تجربه کمالوند جلوی پرسپولیس به ما کمک می‌کند

مدافع پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد تیمش مقابل پرسپولیس امتیاز بگیرد و با دست پر از زمین خارج شود.

تجربه کمالوند جلوی پرسپولیس به ما کمک می‌کند

فریبرز گرامی درباره شرایط پارس جنوبی در فاصله چند روز تا شروع لیگ نوزدهم عنوان کرد: شرایط خوبی داریم. تمرینات منظم و اردوهای خوبی برپا کردیم. از نظر بدنی و آمادگی جسمانی وضع مان خوب است و انشاالله در روزهای باقیمانده تا شروع لیگ هم تلاش می کنیم تا به شرایط ایده آل برسیم و لیگ را پرقدرت استارت بزنیم.

وی درباره قرعه کشی لیگ برتر و تقابل با پرسپولیس در هفته نخست تاکید کرد: بازی با پرسپولیس خیلی سخت است. این تیم 3 قهرمانی متوالی کسب کرده و بازی کردن مقابل چنین تیمی کار آسانی نیست. با این حال ما نیز تیم دست و پا بسته ای نیستیم و برای کسب امتیاز در ورزشگاه ازادی به میدان می رویم. قطعا همه تلاشمان را برای انجام یک بازی خوب انجام می دهیم.

مدافع پارس جنوبی درباره اینکه آخرین بازی فصل گذشته تیمش نیز مقابل پرسپولیس انجام شد، گفت: درست است که مدت زیادی از آخرین بازی ما با پرسپولیس می گذرد اما تیم ما نسبت به آن مسابقه تغییرات زیادی داشته است. فقط 3 بازیکن از تیم پارسال در پارس جنوبی مانده اند و این موضوع نشان می دهد با یک تیم جدید به مصاف پرسپولیس می رویم. با این حال آقای کمالوند مربی باتجربه و کاربلدی است و قطعا می داند تیم را چگونه جلوی پرسپولیس هدایت کند. انشاالله با نتیجه ای خوب بازی با پرسپولیس را ترک می کنیم.

گرامی درباره اینکه در بازی های دوستانه پارس جنوبی برخلاف سال گذشته به عنوان یار ثابت به میدان رفته، گفت: این موضوع نظر سرمربی تیم است. من همیشه به اعتقاد مربیانم احترام گذاشتم. اگر یادتان باشد، سال گذشته با نظر آقای تارتار من حتی در خط حمله بازی کردم و اعتراضی نداشتم. هدف من این است که مهره ای مفید برای تیمم باشم و قطعا سرمربی تیم هر چیزی از من بخواهد انجام می دهم. از آقای کمالوند هم ممنونم که به من اعتماد کرده و امیدوارم در طول فصل جواب اعتمادش را بدهم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها