فان دبیک: مذاکراتم با رئال در جریان است

ستاره هلندی آژاکس یک بار دیگر تایید کرد که مذاکرات با رئال برای پیوستن به این تیم مسیر طبیعی خود را طی می کند اما حاضر نشد تضمینی برای انتقال به رئال بدهد.

فان دبیک: مذاکراتم با رئال در جریان است

رئال از یکی دو هفته پیش و پس از اینکه به این نتیجه رسید جذب پل پوگبا بسیار دشوار خواهد بود، مذاکرات با آژاکس برای جذب دانی فان دبیک را شروع کرد. هفته گذشته این مذاکرات توسط بازیکن تایید شد و او پس از بازی شب گذشته مقابل اِمن بار دیگر روی این موضوع صحه گذاشت.

فان دبیک در جریان بازی مرتب از سوی هواداران تشویق می شد و آنها شعار می دادند که یک سال دیگر در تیم بمان. در رختکن نیز هم تیمی ها از او می خواستند که در آژاکس بماند. فان دبیک در بازی شب گذشته یک گل زد و یک پاس گل داد و نقش مهمی در پیروزی 5-0 تیمش داشت.

فان دبیک در پایانی بازی به خبرنگاران گفت:« البته که شعار هواداران را شنیدم و باید بگویم که احساس غرور می کنم که تا به این اندازه برای شان اهمیت دارم. هم تیمی هایم نیز از من می خواهند بمانم ولی اگر بگویم به آینده ام فکر نمی کنم، دروغ گفته ام.

مذاکرات با رئال در جریان است و خودم بیشتر از همه دوست دارم هر چه زودتر وضعیتم مشخص شود. در زمین که هستم، به این موضوع فکر نمی کنم. هفته پیش برابر ویتسه گلزنی کردم و امشب هم یک گل دیگر زدم و این نشان می دهد در زمین تمرکزم روی بازی است و نه هیچ چیز دیگر.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها