ورزشگاه وطنی بعد از جراحی زیبایی

در روزهایی که لیگ برتر به خاطر آماده نبودن برخی از ورزشگاه ها تاریخ شروع مشخصی ندارد ورزشگاه وطنی شهر قائمشهر یکی از ورزشگاه هایی است که برای برگزاری مسابقات به آمادگی نزدیک شده است.

ورزشگاه وطنی بعد از جراحی زیبایی

با وجود آنکه فدراسیون فوتبال برای شهرهای مختلف درگیر در لیگ برتر ضرب الاجل برای تجهیز ورزشگاه ها تعیین کرده ، قائمشهر یکی از شهرهایی است که ورزشگاهش را برای برگزاری مسابقات لیگ به مرز آمادگی رسانده است.

در ورزشگاه وطنی قائمشهر که در حدود هفتاد سال قدمت دارد و چند بار مورد بازسازی قرار گرفته است برخی از اقدامات اساسی برای رسیدن به سطح استاندارد مورد نظر فدراسیون انجام شده است.

نصب صندلی و شماره گذاری: تمام سکوهای ورزشگاه وطنی قائمشهر درحال حاضر صندلی و شماره گذاری شده است.


نصب دوربین‌ها: دوربین هایی که قرار است بخش مهمی از امنیت ورزشگاه را به عهده داشته باشند نیز روی نورافکن های ورزشگاه نصب شد. این دوربین ها دوربین های تشخیص چهره هستند ضمن اینکه برروی گیت های ورودی نیز دوربین های تشخیص چهره نصب خواهد شد.

گیت ورودی: کارهای ابتدایی و زیرسازی ساخت و نصب گیت ها آماده شده و قرار است طی روزهای آینده این موضوع نیز انجام شود.


ساخت ورودی: با کمک شهرداری قائمشهر یک ورودی برای رفت و آمد آسان تر هواداران در نظر گرفته شده و در حال ساخت است.

رختکن‌ها: رختکن های ورزشگاه وطنی یکی از نقاط جالب در بازسازی است به طوری که رختکن ها کاملا نوسازی شده و در تصاویر بسیار شکیل به نظر می رسد. اتاق کنفرانس، اتاق تست دوپینگ، اتاق ناظر بازی و دیگر فضاهای مورد نیاز آماده بهره‌برداری است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها