صادقی:تیم عربستانی را با سه گل در هم می‌کوبیم

گلر باسابقه ذوبی ها که این روزها دروازه بان اول این تیم محسوب می شود می گوید بعد از بازی رفت برابر الاتحاد فهمیدیم که بیهوده این تیم را برای خود بزرگ کرده بودیم.

صادقی:تیم عربستانی را با سه گل در هم می‌کوبیم

محمدباقر صادقی درباره دیدار اخیر ذوبی ها در آسیا گفت: در دیدار برابر الاتحاد بزرگترین ضعفی که داشتیم به بحث روحی و روانی و استرس بازیکنان بر می گشت. تا پیش از این بازی ما فکر می کردیم فاصله زیادی با الاتحاد داریم اما بعد از بازی فهمیدیم هر چقدر هم که آنها حرفه ای باشند ما تیمی نیستیم که مقابل آنها کم بیاوریم.

او درباره شرایط دو تیم ذوب آهن و الاتحاد ادامه داد: خیلی از بازیکنان مقایسه عجیب و غریبی بین ما و بازیکنان الاتحاد داشتند و به همین دلیل این تیم را بزرگ تصور کردیم. البته تیم های عربی همیشه بیشتر از ما هزینه می کنند اما ما دیگر به این مقایسه ها کاری نداریم چرا که هدف مان فینال لیگ قهرمانان است. ما روی اشتباهات فردی در این دیدار دو بار دروازه مان را باز شده دیدیم. مطمئن باشید اینکه بودجه ما 25 میلیارد بوده و بودجه آنها 700 میلیارد، تاثیری در دیدار برابر این تیم نداشت.

گلر ذوبی ها درباره گل های خورده خود در این بازی گفت: گل دوم کرنر بود و از آنجا که یارگیری شده بود فکر می‌کردم بچه‌ها توپ را می‌زنند و دور می‌کنند. ضمن اینکه چون جلوی من شلوغ بود توپ را ندیدم. به هر حال شاید می‌توانستم عکس‌العمل بهتری داشته باشم و واکنش بهتری نشان دهم که نشد. ان‌شاءالله در بازی برگشت جبران می‌کنم.

صادقی درباره نتیجه احتمالی بازی برگشت نیز گفت: من فکر می‌کنم 3 بر صفر می‌بریم و انشالله می توانم دروازه ام را بسته نگه دارم.


دروازه بان ذوبی ها درباره میزبانی این تیم در قطر نیز نکته جالبی به زبان آورد. صادقی در این باره گفت: ما کمی اشتباه کردیم که کشورهای عربی را برای میزبانی انتخاب کردیم چون آب و هوای آنجا مناسب با حریفان‌مان است. ما اگر می‌توانستیم ترکمنستان یا ازبکستان را انتخاب کنیم خیلی بهتر بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها